וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא האכזריות? מתיחת האינטרנט שהלכה רחוק מדי. צפו

10.6.2015 / 12:12

צעיר אוסטרלי שיצא למתוח עוברים ושבים ברחוב לא ידע ששותפיו מתכננים עבורו מתיחה אכזרית במיוחד. הם גרמו לו לחשוב שהוא הרג מישהו בהתקף לב ודחפו אותו להתפרקות טוטאלית ברחוב

יוטיוב

שלושה צעירים אוסטרליים יצאו לרחוב למתוח אנשים עם חליפת ארנב. שניים מהם התחבאו בשיחים עם מצלמה כדי לתעד את ההפחדות ואילו חברם מייקל, לבוש בחליפת ארנב, המתין בסמטה וזינק על העוברים והשבים.

עד כאן נשמע כמו מתיחה שגרתית ודי בנאלית, בטח כיום כשמתיחות הרשת תפסו תאוצה והפכו לז'אנר מאוד פופולרי ביוטיוב. מה שמייקל לא ידע זה שהוא הקורבן האמיתי של המתיחה ואחרי כמה הולכי רגל הוא זינק על אדם מבוגר, שחטף מול עיניו התקף לב ומת.

מארק וריצ'י, החברים האכזריים המכנים עצמם "The Royal Stampede", תיעדו את תגובתו של מייקל השבור, שחשב שהוא בדיוק נטל את חייו של אדם במהלך מעשה הקונדס. "בדיוק גרמתי למישהו לחטוף התקף לב - זה היום הגרוע בחיי", הוא אמר בפאניקה והתנצל שוב ושוב.

השחקן שנשכר לחטוף את התקף הלב המזויף פונה לכאורה לבית החולים על ידי בתו, שהלכה יחד אתו ברחוב, ואפילו כאן לא חשבו החברים לבטל את המתיחה. בשלב מסוים הבת התקשרה למייקל לבשר לו שאביה מת וגרמה לו להתחיל להתאבל.

בסוף המתיחה יצא האדם המבוגר מחייך מבית החולים וזכה לחיבוק חם ממייקל שסיכם את החוויה בפשטות: "אני שמח שאתה חי".

מתיחה אכזרית. יוטיוב, צילום מסך
פשוט שמח שהוא חי./צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • מתיחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully