וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: חמישה ווידג'טים חדשים שישדרגו לכם את הסמארטפון

בן סויסה

11.6.2015 / 6:01

רוב משתמשי אנדרואיד מסתפקים בווידג'טים שמגיעים עם המכשיר, אבל בדומה לאפליקציות גם ווידג'טים שווים אפשר למצוא בגוגל פליי. אספנו עבורכם כמה חדשים שאהבנו

סמארטפון אנדרואיד. ShutterStock
איזה כיף באנדרואיד./ShutterStock

אחד היתרונות הגדולים ביותר מהם נהנים משתמשי אנדרואיד, בניגוד למקביליהם ב-iOS, הוא עולם הווידג'טים, המאפשר הגדרה אישית באמת של ממשק המשתמש ומסך הבית. אספנו עבורכם חמישה ווידג'טים טריים, שימושיים ובמקרה גם חינמיים לחלוטין.

Conversation Widget

ווידג'ט השיחה פועל בהתבסס על תוכן אפליקציית ה-WhatsApp המתוקנת במכשירכם. לאחר ההתקנה תוכלו להגדיר ווידג'ט שיאפשר לכם גישה לכל השיחות המתנהלות ב-WhatsApp, או לצ'טים עם אנשים ספציפיים. הווידג'ט יציג את 100 ההודעות האחרונות ותוכלו כמובן גם לשלוח הודעות לאנשי קשר ישירות ממנו. (להורדה)

FORM Clock Widget

קטגורית הווידג'טים העשירה והפופולרית ביותר היא כנראה זו של השעונים. בוואריאציה מעוצבת להפליא זו תוכלו ליהנות מווידג'ט שעון שנוצר תוך שימוש בגופן הייחודי של FORM - כנס העיצוב הראשון שערכה גוגל. תוכלו להגדיר את צבעי הווידג'ט או לבקש שיתאים את עצמו לרקע הנוכחי שלכם, עם אפשרות לאנימציות שיציגו את הזמן המתחלף בעודו מתעדכן ועוד. (להורדה)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ווידג'טים לאנדרואיד. גוגל פליי, צילום מסך
שעון מדליק./צילום מסך, גוגל פליי

E9 Storage Widget

אם אתם מז'אנר המשתמשים שמוצא עצמו בלי מקום אחסון פנוי ברגע שאתם צריכים לצלם קטע וידאו או תמונות, נסו את הווידג'ט הבא. E9 Storage Widget יאפשר לכם לפקח בקלות על מצב האחסון הפנימי המובנה, וגם אחסון נלווה בדמות כרטיסי SD חיצוניים. (להורדה)

Widget Translate

אחד המשאבים היעילים ביותר בעת חופשה בחו"ל, או לימודיים אקדמיים למשל, הוא אמצעי תרגום זריזים למיניהם. הווידג'ט הבא יאפשר לכם לתרגם בזריזות אל ומ-42 שפות שונות. הווידג'ט מתבסס על מנוע Bing לתרגום, שכמו גוגל טרנסלייט אינו חף מטעויות, אבל לרוב עושה את העבודה בתרגום מילים או ביטויים קצרים. בין השפות בהם תוכלו לבחור כלולה הפעם גם עברית. (להורדה)

Weather & Analog Clock Widget

אם אתם מעדיפים את השעון שלכם יותר פשוט ושימושי ופחות מעוצב, ווידג'ט השעון האנלוגי הבא מגיע בעיצוב פשוט הכולל גם נתוני מזג האוויר וטמפרטורה. הווידג'ט שואב את המידע הנחוץ בהתאם למיקומכם בעולם באמצעות רכיב ה- GPS ולצד השעון האנלוגי תיהנו גם מחלופה דיגיטלית קטנה, לנוחיותכם. (להורדה)

ווידג'טים לאנדרואיד. גוגל פליי, צילום מסך
ואחד למי שמעדיף שעון קצת יותר מאסיבי./צילום מסך, גוגל פליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully