וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכור זועם נגד רחפן: מי ניצח? צפו

11.6.2015 / 7:36

DJ פאנטום 3 בשווי 1,350 דולרים עמד במרכז הסכסוך בין השכנים. בפינה הימנית - שיכור פרוע שיער ונטול נעליים. בפינה השמאלית - שני צעירים, חובבי טכנולוגיה, שלא האמינו שככה ההדגמה שלהם תסתיים

צילום מסך

רחפנים אזרחיים הפכו בשנים האחרונות ללהיט במדינות רבות, ובעיקר בארה"ב. אבל נראה שלא כולם אוהבים אותם במיוחד. שיכור שמנמן, פרוע שיער ונטול נעליים, עם בטן חשופה תועד חובט עם חולצתו, אותה אחז בידו, ברחפן DJ פאנטום 3 בשווי 1,350 דולרים (כ-5,000 שקלים) שריחף נמוך מעל הכביש.

הוא הצליח בחבטה אחת מוצלחת לשבור את מצלמת ה-4K היקרה שהותקנה בפאנטום יחד עם שלושה להבים מתוך הארבעה (מרשים, לא?). בסרטון נשמע החובט-ברחפנים מאיים שלא להטיס את הכלי מעל ביתו, אבל משום מה הצביע על הוואן הכחול שחנה בצד הכביש.

כנראה שגיבור הסרטון הבין בסופו של דבר שההגנה הטובה ביותר היא התקפה והחליט ללמד את שכניו לקח. הוא כנראה לא לקח בחשבון שהוא יהיה טוב כל כך בחיסול רחפנים.

לדברי מצלמי הסרטון, הם בסך הכול רצו להדגים את ביצועי הרחפן בגובה נמוך ולבסוף הם קראו להפיץ את התקרית כדי למנוע בעתיד "אלימות נגד רחפנים". לא בטוח שאנחנו היינו צוחקים עם נזק כבד כל כך לכיס.

  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully