וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המשחק הראשון במסנג'ר של פייסבוק

בן סויסה

12.6.2015 / 6:33

אחרי שהפרידה את אפליקצית הצ'ט מהפיד, הרשת החברתית מרחיבה את אפשרויות השימוש ומשיקה משחק ראשון, שדומה בצורה מחשידה ללהיט העבר Draw Something

Doodle Draw. גוגל פליי, צילום מסך
נראה לכם מוכר?/צילום מסך, גוגל פליי

משתמשים רבים התלוננו כשיצאה אפליקציית המסנג'ר הנפרדת של פייסבוק, אך עם הזמן למדנו לקבל אותה ככורח המציאות ואפילו להודות שההפרדה הכפויה בין התכנים של הפיד ואפשרות הצ'ט רק שיפרה את מהירות ואיכות כל אחת מהאפליקציות הנפרדות.

כעת מתברר שלפייסבוק תכניות קצת יותר מרחיקות לכת עבור המסנג'ר שלה, מעבר לצ'ט בסיסי. הרשת החברתית שחררה את המשחק הראשון לפלטפורמה - Doodle Draw, שהפך זמין למשתמשים השבוע.

מספיקה הצצה של שתי שניות כדי להבין שמקור ההשראה ל-Doodle Draw הוא לא אחר מהלהיט-לשעבר DrawSomething, שהיה הבון טון לפני כ-3 שנים וכבר כמעט שנשכח כמו פליט ריאליטי פג תוקף. כמו במשחק המקור, גם כאן תתבקשו לצייר מילה או ביטוי ולשלוח את יצירת המופת שלכם לחברים, שיצטרכו לנחש מה ניסיתם ליצור. ככל שתצברו יותר נקודות תקבלו גישה ליותר צבעים לשימושכם.

לפי הדיווחים, פייסבוק בוחנת בימים אלו כותרים נוספים שיתאימו לשילוב באפליקציה. מסתמן כי החברה מעוניינת להרחיב את הנישה לעוד משחקים וכלי עזר עם דגש על יצירת תוכן, שיהיו נגישים מתוך המסנג'ר עצמו. יש להניח שיישומים אלו גם יאפשרו בהמשך רכישות שונות מתוך המסנג'ר, בהתאם למודל ההכנסות שהפך לנפוץ בענף האפליקציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully