וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינוך 2.0: אינטל השיקה מחשב ייעודי חדש ללימודים בכיתה

בן סויסה

11.6.2015 / 13:55

המחשב החדש שוקל רק 683 גרם והוא יאפשר למורה לשלוט ולנהל את כל מחשבי הכיתה, לשתף קבצים שונים עם התלמידים, לשלוח משימות ומטלות, לערוך מבחנים מקוונים ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחשב לכל ילד./מערכת וואלה!, צילום מסך

אינטל השיקה היום מוצר חדש וייחודי לתחום החינוך, שיכול לשמש הן כמחשב נייד והן כטאבלט, להעצמת חוויית הלמידה. המחשב, אותו ניתן לרכוש בסטימצקי, מגיע עם מסך מגע, עט, מקלדת ועכבר, מיקרוסקופ ומד טמפרטורה למחקר מדעי, כמו גם גישה למגוון אפליקציות ותכנים חינוכיים מהארץ ומהעולם.

המחשב, המכונה Palace Hill, יאפשר למורים לעקוב אחר ביצועי התלמידים כדי לסייע להם להשתפר בלימודיהם. הוא מגיע עם מערכת Windows וחבילת Office, לצד תוכנת ניהול ייעודית ומתקדמת בשם Intel Classroom Management. התוכנה מאפשרת למורה לשלוט ולנהל את כל מחשבי הכיתה, לשתף קבצים שונים עם התלמידים, לשלוח משימות ומטלות, לערוך מבחנים מקוונים ועוד.

Classroom Management תאפשר למורים גם לראות את מסכי המחשב של כל התלמידים או תלמיד סורר ספציפי, כך שאין עוד צורך בעיניים בגב. המורים יוכלו אפילו למנוע הפעלת מחשבים מרחוק, ואף לחסום גישה לאתרים או משאבים שונים - מה שעלול בהחלט להפוך את המוצר החינוכי לקצת פחות אהוב בקרב התלמידים עצמם.

Palace Hill שוקל רק 683 גרם ומגיע ללא תמיכת Bluetooth. המחשב עמיד בפני נפילות מגובה של עד 70 ס"מ, התזות מים ואבק, עשוי ממשטח מונע החלקה. תלמידים יוכלו להיעזר בו כדי לבקש עזרה מקוונת מהמורה, לערוך סיכומי שיעור, ליצור עבודות ופרויקטים בעזרת כלי הלימוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully