וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים בתחרות הסטארט-אפים של Israel Mobile Summit 2015

11.6.2015 / 14:09

מתוך כמאה חברות סטארט-טפ, רק שבע הגיעו לשלב הגמר בתחרות שהתקיימה בכנס Israel Mobile Summit 2015 השבוע בגני התערוכה. קבלו את שלוש האפליקציות הזוכות שמשנות את חוקי המשחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוגרים את הפער בין בעלי המכוניות למוסכניקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסטרט-אפ אנג'י (Engie) הוא הזוכה בתחרות שנערכה בכנס Israel Mobile Summit 2015 שהתקיים ביום שלישי בגני התערוכה בתל אביב. הם גברו על יותר ממאה חברות שנרשמו לתחרות והתמודדו מול שבעה סטארט-אפים שעלו לשלב הגמר.

אנג'י פיתחה מערכת ייחודית המזהה תקלות ברכב ומציעה מחירים לתיקונן, המבוססים על מידע המתקבל ממוסכים. המערכת כוללת רכיב בלוטות' המתחבר למחשב הרכב ומתממשק לאפליקציה. באמצעות האפליקציה יכול הנהג לעקוב אחר מצב הרכב באופן שוטף ולקבל מידע על תפקודו (מצב המצבר, האלטרנטור, צריכת הדלק וכו') ולקבל מידע ומדדים אודות הטיפולים השוטפים באמצעות השוואת מחירים מהמוסכים. המטרה של אנג'י היא להביא לשקיפות מלאה בשוק המוסכים ושמה לעצמה למטרה לשים קץ לתחושת חוסר האונות המתמדת של הנהגים בהגעתם למוסך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בודקים בשבילכם אם אפשר לחתוך את מחיר הכרטיס אחרי ההזמנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני זכתה חברת FairFly, שפיתחה אפליקציה המאפשרת להוזיל את עלויות הטיסה או למצוא טיסה טובה יותר לאחר הזמנת הכרטיס. FairFly דואגת שהצרכן יקבל את העסקה המשתלמת ביותר לכרטיס הטיסה מרגע רכישתו.

לפי הנתונים של החברה, בכ-70 אחוזים מהטיסות יורד מחיר הטיסה לאחר רכישת הכרטיס, אולם מרבית האנשים אינם בודקים את מחיר הטיסה לאחר רכישת הכרטיס ואינם מודעים לכך שהם יכולים להוזיל אותו, גם אחרי הרכישה.

מחיר כרטיס טיסה משתנה יותר מ-90 פעמים מרגע שהתפרסם ו-88 אחוזים מהרוכשים כלל לא בודקים אם מחיר כרטיס הטיסה (או המלון) השתנה. FairFly מספקת את השירות מרגע רכישת הכרטיס על ידי הלקוח, דרך מציאת האלטרנטיבה המועדפת ועד ביצוע החלפת הכרטיס עבורו, כשהיא לוקחת בחשבון את עלות ביטול הכרטיס.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רמיני. אורן דותן,
לרגעים שהילד לא נמצא בבית/אורן דותן

במקום השלישי זכתה חברת רמיני שפיתחה אפליקציה לבניית סיפור החיים של הילד על ידי הגורמים הסובבים אותו בחייו - הורים, משפחה קרובה, חברים וגן הילדים, במטרה לרכז את חווית הילד בפלטפורמת אחת, פרטית ואינטימית אותה הוא חולק עם קרוביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully