וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפי Gear VR של סמסונג הגיעו לישראל

בן סויסה

11.6.2015 / 14:29

מציאות מדומה מעולם לא הייתה זמינה כל כך. הפיתוח של סמסונג נועדו לשימוש עם מכשירי גלקסי ומאפשר לכם לצפות בסרטים, סדרות טלוויזיה ותמונות ברזולוציה גבוהה, בשדה ראייה רחב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להפוך את הטלפון למסך מציאות מדומה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת האטרקציות שהיו אחראיות לתורים האינסופיים בתערוכת "משחקי הכס" שהגיעה לארץ לפני כחודשיים הייתה "טיפוס על החומה" – חווית מציאות מדומה באדיבות טכנולוגיית משקפי Oculus Rift. כעת משיקה סמסונג בישראל את משקפי המציאות המדומה Gear VR, המבוססים על טכנולוגיה מבית Oculus.

משקפי ה-Gear VR נועדו לשימוש עם מכשירי גלקסי S6 או S6 Edge, במהדורה חדשה המאפשרת למשתמשים לצפות בסרטים, סדרות טלוויזיה ותמונות ברזולוציה גבוהה, עם פיקסליזציה מופחתת ושדה ראייה רחב, שיפורים שאמורים לספק חווית מציאות וירטואלית טובה יותר לאורך זמן ממושך.

בגרסה החדשה הוקטנו המשקפיים ב-15 אחוזים כדי להפוך אותן לנוחות יותר להרכבה על הראש, עם מנגנון לאוורור מכני ורצועות ארגונומיות שתוכננו מחדש לאיזון טוב יותר. במקביל שודרג ה-Gear VR וכעת מציע כוח מחשוב רב יותר וגרפיקה משופרת, שפירושם חוויית מציאות וירטואלית טובה יותר.

תכנים עבור ה-Gear VR יוכלו משתמשים להוריד מ-Oculus VR App Store, חנות מקוונת שתציע תכני וידאו ובהן הופעות של הסירק דה סוליי, משחקי מציאות מדומה ב-360 מעלות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully