וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור הארץ מהחלל: האם זה אוסף התמונות הכי מדהים ברשת?

12.6.2015 / 8:24

בחשבון האינסטגרם של בנג'מין גרנט תמצאו מדי יום תמונה חדשה של כדור הארץ מהחלל. כל תמונה מציגה חלק אחר מכוכב הלכת שלנו אבל כולן ממחישות עד כמה אנחנו קטנים

האסטרונום הידוע קרל סייגן כינה את כדור הארץ "הנקודה הכחולה החיוורת", בהתייחסו לאופן בו הפלנטה שלנו נראית מהחלל. בשלוש המילים הללו הוא הצליח להבהיר עד כמה אנחנו קטנים ביחס לקוסמוס, אבל עבורנו כדור הארץ הוא כל מה שאנחנו מכירים. ולמרות זאת, אין זה אומר שאנחנו באמת מכירים אותו.

חשבון האינסטגרם של בנג'מין גרנט מניו יורק מוקדש למה שמכונה "אפקט המבט העילי" - שזו התחושה שחשים אסטרונאוטים כשהם צופים על כדור הארץ מהחלל. הוא מאגד בחשבון תמונות במסגרת פרויקט אותו הוא מכנה "מבט-העל היומי" ומצליח לגרום גם לציניים שבגולשים להחסיר פעימה.

גרנט מעלה לחשבון שלו תמונת לווין אחת חדשה מדי יום ומספק לגולשים הזדמנות לחזות בנופים הכי מדהימים מכל העולם, מזווית פחות שגרתית. גרנט מאמין שכך הוא מעורר גולשים לראות את כוכב הלכת שלנו בצורה שונה.

"בכך שאנחנו מאפשרים לגולשים לראות את כדור הארץ בצורה כזו אנחנו מעוררים חשיבה רעננה לגבי התפקיד שלנו בעיצוב הפלנטה", הוא אמר בראיון. עד היום צבר החשבון יותר מ-40,000 עוקבים וגרנט גם מוכר חלק מהתמונות הפופולריות יותר כהדפסים גדולים באתר האינטרנט שלו.

Radiating streets surround the Plaza Del Ejecutivo in the Venustiano Carranza district of Mexico City, Mexico.

A photo posted by Daily Overview (@dailyoverview) on

Individual homes and their agricultural lots stretch across the landscape of Jiulongzhen in the Anhui Province of China.

A photo posted by Daily Overview (@dailyoverview) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully