וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מקורי שיש: 6 דרכים טכנולוגיות לשדרג את החתונה

בן סויסה

12.6.2015 / 6:37

עונת החתונות בפתח וזוגות רבים מחפשים אטרקציות ודרכים מקוריות לשעשע ולהדהים את האורחים. קבלו שש הצעות שכנראה עוד לא ראיתם בכל חתונה שהייתם בה עד היום

חתן וכלה מלמעלה. ShutterStock
עכשיו כל אחד יכול לצלם את האירוע מהאוויר בקלות./ShutterStock

הקיץ בפתח ואיתו הגיעה גם עונת החתונות. מארגני אירועים ובעלי אולמות מנסים כדרך קבע להגשים את חלומם של זוגות רבים, ומקרים רבים מרוב ניסיון להיות מקוריים, החתן והכלה מוצאים עצמם בסיטואציות שונות ומשונות.

תעשיית החתונות וענף האטרקציות, הניזון ממנה, נאלצים להמציא מדי שנה חידושים, שישמחו או ישרתו בדרך כזו או אחרת את האורחים באירוע, ואת בני הזוג. אספנו לכם
שישה עזרים טכנולוגיים מסוגים שונים, שכולם יעזרו לכם להגשים את חלום החתונה - שאולי אפילו לא ידעתם שיש לכם.

רובוט העשן של שיר אלמליח

אם כבר סגרתם את הרב, זה יהיה אולי זמן טוב לסגור את הרובוט. שיר אלמליח הזכירה בתכנית "האח הגדול VIP" שבחתונתה גנב את ההצגה על הרחבה לא הדוד ההוא ששתה יותר מדי, אלא רובוט לדים מעושן.

אם תרצו, תוכלו גם אתם לבחור בין רובוט רגיל בגובה 3.5 מטרים או בדגם מפואר עם קסדת מוהיקן - שאף רב לא יפסול את כשרותה. הרובוט הענק לא יחסל את אויביכם או ישתלט על מקורות האנרגיה העולמיים, אבל כן ימלא את הרחבה שלכם באורות לייזר צבעוניים ומתחלפים, ובעשן באדיבות תותח הקור שלו.

זוג משמיים? עכשיו גם התמונות

יותר מעוגת החתונה, יותר משמלת הכלה אפילו, הדבר שהכי קריטי שייצא מוצלח מחתונה הוא אוסף התמונות. לשם כך תוכלו להיעזר ברחפן (Drone) שיצלם את היום המשמח מזוויות שעד היום היו כמעט בלתי אפשרויות, אלא אם כן יש לכם דוד שהיה פעם בקרקס. ואם אתם מכירים מישהו עם כישורי טיסה משובחים, תוכלו אפילו להנחית את הטבעת בחופה.

חתונה - יש אפליקציה בשביל זה

Wedpics היא אפליקציה שעושה הרבה מעבר למה ששמה רומז. היא מאפשרת לכם ליצור אפליקציית חתונה אישית משלכם אותה תוכלו לשלוח לאורחיכם כהזמנת חתונה מתוחכמת ושימושית לשני הצדדים.

האפליקציה מאפשרת לנהל אספקטים רבים של החתונה, מרישום המוזמנים, העברת הוראות הגעה לאורחים, בחירת סכמת צבעים לאירוע, ניהול יומן או בלוג לקראת האירוע, אפשרות ספירה לאחור עד לרגע המיוחל ושלל אפשרויות בכל הקשור לאלבומי וידאו ותמונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה שתסגור לכם כמה פינות./מערכת וואלה!, צילום מסך

ברכתו של הרב גו פרו

מצלמות גו פרו ודומותיהן, להן תזדקקו בשיתוף הפעולה של הרחפן, יכולות לשמש גם לצילום יצירתי על הקרקע. נסו למשל לבקש מאורחים לצלם לאורך האירוע מנקודת מבטם, תוך ראיון האורחים האחרים, או בקשו מהרב לחבוש אותה סביב המצח, בזמן הטקס. גם מוטות הסלפי המושמצים יכולים לשמש אופציה חביבה להפעלת האורחים, בדרך שיכולה לספק תמונות מצוינות מנקודת מבטם ורק לשפר את האלבומים שלכם ומצב רוחו של כל מי שאי פעם הכרתם במצבו השיכור.

אפשרות מדליקה במיוחד היא הכנסת מצלמת האקסטרים לתוך הזר (אם יש אחד) וכשזורקים אותו לקהל תתעד המצלמה את הרגע המשעשע בנקודת המבט הכי מקורית שאפשר.

אהבה תלת-ממדית

אם במקרה חלמתם על עניבה גיקית, הד-פיס היסטרי או הינומה לא שגרתית בעיצוב משלכם, טכנולוגיות ההדפסה בתלת-ממד זמינות היום יותר מאי פעם - גם בארץ. מדפסות תלת ממד יאפשרו לכם ליצור פריטים דקורטיביים עבור האירוע, דמויות חתן וכלה בעיצובכם לעוגה, או מתנות קטנות כמזכרת לאורחים, כמו תכשיטים מסוגים שונים.

אם חששתם שתוכלו להשתמש רק בפלסטיק בהדפסה, תשמחו לשמוע שתוכלו להשתמש במעל 40 חומרים שונים, כולל זהב 14 קראט וכסף, ליצירת אביזרים ופריטים כיד הדמיון הטובה עליכם (או לפי התקציב שלכם).

גיף שווה אלפי מילים

אם שקלתם להציב באולם תא צילומים רטרו, מהסוג שמייצר רצועה צרה של 4-5 תמונות שצולמו בקצב מהיר בתוך תא מכוסה בווילון, כמו כשהיינו קטנים בקניון, נסו את האופציה של תא צילומי GIF.

במקום תא תצטרכו סמארטפון על חצובה ואפליקציה מתאימה כמו Wedpics או אחת משלל החלופות שתוכלו למצוא בחיפוש הביטוי "Gif Booth" באפסטור ובגוגל פליי. במקום רצועה מודפסת התוצאה תהיה תמונת גיף מונפשת ומשעשעת, מיני קליפ בכמה שלבים, ששומר בצורה מקסימה על עקרון הרצף של תא הצילומים המקורי ומוסיף לו טוויסט כייפי, אותו אורחיכם יוכלו גם לשתף ברשתות החברתיות ושירותים מקוונים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully