וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצויד למצעד: 5 גאדג'טים מלאי גאווה לשדרוג הצעידה

בן סויסה

11.6.2015 / 17:28

עשרות אלפי אנשים צפויים לגדוש מחר את רחובות תל אביב במסגרת חגיגות מצעד הגאווה. איך תדאגו שלא תיגמר לכם הסוללה או שהסמארטפון שלכם לא ייהרס? קבלו חמישה טיפים טכנולוגיים. חג גאווה שמח!

תמונות מצעד הגאווה טיילת תל אביב. דרור עינב
חג גאווה שמח/דרור עינב

מצעד הגאווה שייערך מחר בתל אביב הוא מסע הכומתה השנתי של כל גיי תל-אביבי (וכמה עשרות אלפי תיירים לוהטים מחו"ל ומהפריפריה). הצעדה המיוזעת בשמש הקופחת לאורך הוויה דה-לה-אוחצ'ה הבלתי נגמרת, שלא לדבר על הסוללה הגוועת ועמה הסיכוי ללמוד שפה זרה, יכולות להוות אתגר גם לחסון שבדובונים.

כאן נכנסים לתמונה העזרים הטכנולוגיים הבאים, שיאפשרו לכם להמשיך ולאתר חתיכים סביבכם בעודכם צועדים ואולי להגיע לים עם סוללה טעונה עדיין, בתוספת נחוצה עד מאוד של קצת בריזה אישית.

כל צבעי הקשת

מי צריך דגל גאווה כשיש סמארטפון גאווה? קייסים מעוצבים עם צבעי הקשת ועיצובים גייזיים שונים ומשונים הם האביזר הכי בסיסי שיסמן לכולם שאתם לא סתם פרנדלי. קייסים כמובן קיימים בשפע, לפחות לדגמי הסמארטפון הנפוצים, ולכם נותר רק לבחור מה הכי מתאים לתת-תת-תת-קהילה אליה אתם משתייכים, ביום הכי גאה הזה בשנה. אנחנו ממליצים לדוגמה, על קייס דגם "תרגיעי חמודה ותתקדמי" (טיפ נהדר גם למצעד עצמו) מבית Zazzle.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייס במקום דגל./מערכת וואלה!, צילום מסך

טעון ונייד לעכשיו

אם אתן מעדיפות את הקשת שלכן בענן או בכל זאת על דגל, ומעוניינות דווקא בסולידיות שלא לומר פרקטיות, קייס מטעין לטלפון עשוי להיות פתרון מושלם עבורכן, ביום בו פועלות בו זמנית אטרף, Grindr, PlanetRomeo ולעתים גם Scruff ו-Growlr. גם כאן ישנן שלל אפשרויות המשתנות בהתאם לדגם המכשיר. תוכלו למשל ללכת על ה-PowerBear, שגם נשמע כמו כינוי פוטנציאלי של משתמש באחת מהאפליקציות שהוזכרו, וגם יספק למכשירי סמסונג גלקסי S5 עד 125% יותר זמן סוללה - לעד 125% יותר הזדמנויות לסטוץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשארו מחוברים./מערכת וואלה!, צילום מסך

רטוב וחם, רטוב וחם

אם יש יום שבו עדיף להסתובב עם מגן נגד מים ויתר נוזלי גוף לסמארטפון שלכם, יום המצעד המסתיים בחוף הים וממשיך למסיבת ענק שכולה השפרצות מסוגים שונים, הוא היום הנכון. ה-IPX8 מבית ECO-FUSED הוא קייס כמעט-אוניברסלי שיהפוך את המכשיר שלכם לעמיד בפנים מים, ומתאים למבחר אדיר של סמארטפונים: אייפון 4-6 (וגם אייפוד טאץ'), סמסונג גלקסי S2-S5 (כולל דגמי מיני, לא כולל נוט 2 או 3 המוגדלים), ווינדוז פון 8 ועוד.

אם יש לכם 130 דולר להשקיע לטובת העניין, תוכלו לבחור בקייס h2PRO שגם מטעין את המכשיר וגם מספק הגנה נגד מים, הכי שתי ציפורים במכה.

קייס אייפון H2PRO. אתר החברה, צילום מסך
כל הזיעה שבעולם לא תהרוג את הסמארטפון./צילום מסך, אתר החברה

שקע ותקע בדרכים

ואם כלו כל הקיצין, ולמרות הקייס המטעין-נגד-מים-בצבעי-גאווה שלכם תחליט הסוללה שהספיק לה בכל זאת, בדיוק כשהתחלתם שיחה עם אשתכם\בעלכם לעתיד, תמיד תוכלו לשלוף מהתיק מטען נייד. סייז קווינז ישמחו לגלות את ה-Power Bank מבית EC Technology, בעל 2 יציאות USB וקיבולת מוגזמת כמעט של 18000mAh. הפאוור-בנק מתאים למרבית הסמארטפונים הנפוצים מהשנים האחרונות, ויאפשר כמה הטענות מלאות של הטלפון, מה שאמור לסגור לכם את הפינה עד השקיעה ומעבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוסט של אנרגיה./מערכת וואלה!, צילום מסך

בחום הזה של תל אביב

הפריט האחרון ברשימה הוא הפריט הראשון שאתם צריכים לארגן, כי מניפה זה אולי אופנתי, אבל מה-זה מעייף ומייזע. כובע סולארי, גבירותי ורבותי וכל מה שבאמצע. כן זה קצת גיקי אולי, אבל גיק זה השיק החדש. Solariffic הוא כובע בעל מאוורר ופאנל סולארי שיצל על ראשכם וגם יקרר את אזור הפנים והמצח, תוך כדי הליכה תחת השמש הקופחת. מפתחי המוצר מתריעים שעל מנת שיעבוד, עליו להיות תחת אור שמש ישיר. איכשהו, לא נראה לנו שתהיה לכם את הבעיה הספציפית הזו מחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולך להיות חם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully