וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל טוויטר פורש במפתיע: "זו החלטה שלי"

12.6.2015 / 12:40

אחרי ארבע שנים בתפקיד, דיק קוסטולו יפרוש בעוד כשבועיים על רקע ביקורת בנושא טיפול החברה בבריונות רשת. יחליף אותו זמנית ג'ק דורסי, המנכ"ל הראשון של טוויטר

דיק קוסטולו. צילום מסך מתוך טוויטר, אתר רשמי
החיפוש אחר מחליף בקושי החל./אתר רשמי, צילום מסך מתוך טוויטר

מנכ"ל טוויטר, דיק קוסטולו, הודיעו הלילה כי הוא פורש מתפקידו אחרי ארבע שנים. הוא יעזוב את תפקידו בתאריך 1 ביולי ויחליף אותו זמנית ג'ק דורסי, אחד ממייסדי החברה והמנכ"ל הראשון של טוויטר.

לפי הדיווחים דורסי הבהיר לחברי הדירקטוריון שהפרישה נבעה מהחלטה של קוסטולו, למרות שרשת המיקרו-בלוגינג הראתה סימני דעיכה בשנים האחרונות.

לאחרונה ספגה הרשת החברתית ביקורת על כך שמפעיליה מגיבים באיטיות למקרים של בריונות ברשת. קוסטולו, שיישאר חבר דירקטוריון, אמר בפברואר השנה בראיון כי "אנחנו גרועים בהתמודדות עם טרולים כבר שנים".

בנוסף, לדברי בכירים בטוויטר החיפוש אחר מנכ"ל חדש בקושי החל כך שניתן להסיק שמדובר בהחלטה פתאומית מצדו של קוסטולו. "אין מישהו מתאים יותר לנהל את החברה בתקופת המעבר הזו מאשר ג'ק דורסי", אמר המנכ"ל הפורש. "הוא מבין את מקומה של טוויטר בעולם ויש לו יחסים מעולים עם ראשי הצוותים".

לטוויטר 255 מיליון משתמשים ברחבי העולם אבל קצב הצמיחה של הרשת החברתית בדעיכה מתמדת. הקולגות של קוסטולו נפרדו ממנו באמצעות ההשטאג ThankYouDickC#.

ההודעה הרשמית

קוסטולו נפרד בטוויטר

הקולגות נפרדים

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully