וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: בובת מין עם אינטליגנציה מלאכותית שתענה חזרה

אילן גלר

14.6.2015 / 10:24

חברה אמריקנית המייצרת בובות מין יוקרתיות בשווי אלפי דולרים עומלת בימים אלו על פיתוח בובה רובוטית שתהיה מסוגלת לנוע ולדבר. רק שלא ייתפס לה איזה מנוע תוך כדי פעילות

בובת מין חכמה. יוטיוב, צילום מסך
אתה אף פעם לא רוצה להתחבק./צילום מסך, יוטיוב

כמו בכל תעשייה, גם בעולם בובות המין יש מוצרים זולים יותר ויש מוצרים איכותיים ויקרים. מאט מקמילן האמריקני הוא בעליה של חברה בשם RealDolls, הפונה לאלפיון העליון ומציעה בובות מין בהתאמה אישית, ובגודל מלא תמורת סכום של בין 5,000 ל-10,000 דולרים.

בימים אלו הוא עובד על הדור הבא - בובת מין רובוטית המצוידת במנועי תזוזה ובאינטליגנציה מלאכותית, שתאפשר לה להתנהג כמו אישה אמיתית (בערך) ואפילו לענות בחזרה בזמן השימוש.

במסגרת הפרויקט החדש הורכב צוות אליו גויסו מומחים בין-לאומיים בתחום הרובוטיקה. רוב המאמץ בימים אלו מוקדש לתוכנה שתאפשר לבובה למצמץ, לפתוח ולסגור את פיה, ואף לפעול בתיאום עם אפליקציה למכשירים ניידים שאף תאפשר לבובה לתקשר עם בעליה כשהוא נמצא מחוץ לבית. התוצר המוגמר צפוי להגיע לשוק בעוד כשנתיים, במחיר התחלתי של 10,000 דולרים.

אחד הדברים שהצוות מקדיש להם מחשבה רבה הוא כיצד לעצב את בובת המין כך שעדיין יהיה ברור כי מדובר ברובוט ולא ביצור אנושי. זאת, על מנת להימנע מרתיעה פסיכולוגית מוכרת מפנים וגוף שנראים כמעט כמו של בני אדם - אך לא בדיוק (תופעה המוכרת בעולם הרובוטיקה בתור "עמק המוזרויות). אלו, לפי הידוע, גורמים למשתמשים לתחושה מטרידה ואף עלולים לגרום לדחייה קשה של המוצר.

בובת מין חכמה. יוטיוב, צילום מסך
קצת פחות סקסי./צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully