וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בת"א: לשכור אופני תל-אופן באמצעות הסמארטפון

14.6.2015 / 12:20

מעכשיו כבר לא צריך לעמוד בתור להשכרת אופניים בתחנות האוטומטיות הפרוסות ברחבי העיר הלבנה. ועם אפליקצית HopOn אפשר גם לשלם בפייפאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא צריך לעמוד בתור. עמדת תל-אופן./מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנים האחרונות הפך שירות השכרת האופניים הציבוריים בתל אביב לכלי תחבורה מועדף על צעירים רבים. עד כה השירות היה זמין לכל מי שמחזיק כרטיס אשראי אבל לא אפשר לתיירים לרכוש מנוי זמני. כעת אפליקצית HopOn בשיתוף פעולה עם עיריית תל אביב מציעה למשתמשים לשלם את דמי הגישה למנוי יומי להשכרת אופניים בכל התחנות ולשחרר את האופניים בלחיצת כפתור ללא צורך בהגעה פיזית למכונה או בהמתנה בתור.

במסגרת שיתוף הפעולה, נוסעי התחבורה הציבורית שירכשו בימי חול כרטיס נסיעה באוטובוס באמצעות HopOn, יהיו זכאים להנחה של 30% עבור דמי הגישה למנוי יומי לשירות תל-אופן.

השימוש באפליקציה פשוט ונוח, תהליך ההרשמה מתבצע על ידי הזנת מספר הטלפון הסלולרי של הנוסע ומיד בסיום הרישום ניתן לצאת לרכיבה עם תל-אופן. החיוב יתבצע באמצעות כרטיס אשראי או חשבון פייפאל.

ברחבי העיר פרוסות כיום 180 תחנות עם 1,800 זוגות אופניים. מדי יום רוכבים עליהם אלפי אנשים וזמן ההשכרה הממוצע עומד על כ-17 דקות. HopOn מתקינה בכל תחנות תל-אופן משדרים (""HopOn Beacons) הכוללים טכנולוגיה ייחודית המבוססת על גלי קול, באמצעותה מזהה המכשיר הסלולרי את מיקום המשתמש בתחנה.

"אנו קוראים לציבור הישראלי, שעדיין לא משתמש מספיק בתחבורה הציבורית, להצטרף למהפכה", אמר דויד מזומן, ממייסדי HopOn.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזהה אתכם אוטומטית ליד התחנה. אפליקצית HopOn/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully