וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהילת הרשת עלתה ביוקר: עד הראייה שהפך לוויראלי נעצר על ידי המשטרה

בן סויסה

14.6.2015 / 12:52

קורטני ברנס כנראה הופתע מאוד, אחרי שראיון טלוויזיוני שלו הפך אותו לכוכב רשת, אבל שום דבר לא הכין אותו למעצר שהגיע זמן קצר אחרי, בחשד לגניבה מחנות

צילום מסך

בסוף השבוע שעבר הפך קורטני ברנס האמריקני לכוכב רשת, אחרי שהתראיין לטלוויזיה וסיפר באופן אמוציונלי, צבעוני ונרגש במיוחד על התאונה הקטלנית לה היה עד, בה הייתה מעורבת ניידת משטרה.

קורטני לא ציפה שהתאונה תהפוך אותו לפופולרי כל כך אבל הגולשים התמכרו לאישיותו התוססת. חמש שעות בלבד לאחר שהקטע עלה לפייסבוק הוא צבר יותר משני מיליון צפיות וזכה לעשרות אלפי שיתופים.

הקטע הוויראלי תואר בתור "הראיון הטוב של השנה" על-ידי הוושינגטון פוסט אבל לרוע מזלו, קורטני הפך לכל כך מוכר שהוא גם זוהה על ידי בעל חנות ממנה הוא גנב בעבר.

בעל החנות זיהה בקלות את הגבר, בעל הגבות המגולחות ואיפור העיניים, החמוש בשיער ירוק וציפורני אקריליק אימתניות. לא לקח לו זמן רב להבין שהוא הגבר שתועד במצלמת אבטחה גונב מהחנות שלו במיסיסיפי. בעל המקום מיהר לפנות למשטרה, שעצרה את ברנס באשמת גניבה.

ברנס הבולט והבלתי שגרתי צפוי לשלם קנסות של יותר מאלף דולר וכך הפכה תהילת הרשת לסיפור נוסף בסגנון הפושעים הטיפשים ביותר בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באסטד./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תועד גונב במצלמת האבטחה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully