וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בים, באוויר וביבשה: הרחפנים החדשים והמגניבים ביותר שתראו השבוע

בן סויסה

15.6.2015 / 7:12

הלהיט החדש של חברת Parrot הם מיני-רחפנים לשימושים שונים - ואין ספק שמדובר בחידוש מרענן בשוק הרחפנים הרווי של היום. הם מציעים דגמים נוסעים, שטים וכמובן גם מרחפים המצוידים במצלמות ונורות לשימוש גם בלילה

צילום מסך

יצרנית הרחפנים Parrot, המתמחה בשנים האחרונות במיני-רחפנים, הודיעה על השקת שלושה דגמים חדשים - מעופף, מתגלגל ולראשונה גם כזה שנועד לפעול במים - ב-13 גרסאות שונות שיהיו זמינות לרוכשים.

הדגם המעופף יגיע בשתי גרסאות, לצילום לילה ולנשיאת ציוד. רחפני הלילה מצוידים בנורות לד בזווית רחבה בחזית, המאפשרים תעופה וצילום בלילה, אם כי בתנאים אלו תאונות למיניהן צפויות לקרות יותר מאשר בשעות היום.

במידת הצורך תוכלו להשתמש בהם גם כדי לאותת לעזרה, באמצעות סימני קוד מורס אוניברסליים. פיצ'ר קצת פחות מדכא הוא האפשרות להלביש על גבי הרחפנים דמויות אנושיות קטנטנות, שירכבו עליהם לעבר השקיעה.

הדגם המתגלגל יגיע גם כן בגרסה לילית, כמו גם בגרסת מרוצים. הרחפנים הללו נקראים רחפנים "מקפצים" (או אולי פשוט, קפצנים?), כשגרסת הלילה המוצעת מצוידת במערך נורות לד דומה לזה של המעופף הלילי, ואילו גרסת המרוץ המשודרגת יכולה להגיע למהירות של כמעט 13 קמ"ש.

החידוש הגדול הוא הרחפן הסנפירי, שבניגוד לקודמיו לא מכיל מנגנון תנועה משל עצמו. בפועל מדובר ברחפן מעופף, שנתמך על ידי זרוע המחוברת לסירה. יש לו סנפירים צדדיים, המעניקים לו את שמו, ומסייעים לו להגיע למהירות של כמעט 10 קמ"ש.

הדגמים המעופפים החדשים צפויים לעלות 110 דולר, הקפצנים 220 דולרים ואילו שילוב של זרוע לסירה עם רחפן מעופף יעלה 190 דולרים, 80 דולר יותר ממחירו הבסיסי של הרחפן. כולם נשלטים באמצעות אפליקצית Parrot FreeFlight לאנדרואיד ו-iOS, ובקרוב הם יוצעו לרכישה בארה"ב, ואז בשאר העולם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • רחפנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully