וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו בכמה נמכר הגלקסי S6 ממהדורת איירון-מן בסין

אילן גלר

15.6.2015 / 10:02

במטרה לקדם את סרט האוונג'רס האחרון, מארוול וסמסונג שיתפו פעולה ליצירת דגם שפגע בול בכל העדפותיו של הלקוח הסיני. וזה לא כי הם אוהבים את איירון-מן כל כך

אתר רשמי

אחת ממטרותיה של סמסונג בעת ההכרזה על מכשיר הגלקסי S6 החדש שלה הייתה יצירת תדמית יוקרתית ומושכת, ועושה רושם שהמכשיר עומד במשימה בהצלחה מרובה. מכירה פומבית בסין לדגם "איירון מן" של ה-S6, שיוצר בהיקף מוגבל של כמה אלפי יחידות, הסתיימה במחיר מדהים של לא פחות מ-91,000 דולרים. מחירו המומלץ לצרכן של הדגם בסין, אגב, עומד על 1,079 דולרים בלבד.

הדגם הבלעדי הזה של ה-S6 עונה בדיוק לרבות מהעדפותיו של הלקוח הסיני: הצבעים אדום וזהב, הבולטים בעיצובו, נקשרים בתרבות הסינית לעושר והצלחה. מספרו הסידורי של המכשיר הוא 66, והיות שהספרה 6 נחשבת ספרת מזל בסין, הרי שהמכשיר מציע "מזל כפול" לבעליו. בעוד שהסכום בו הסתיימה מכירה זו אכן קיצוני, הדגם כבר נמכר ב-eBay בסכומים של אלפי דולרים.

בשלב זה כדאי להסביר כי פרט לעיצוב הייחודי, שנולד כחלק משיתוף פעולה עם מארוול לקידום הסרט החדש בסדרת "האוונג'רס", מדובר במכשיר גלקסי S6 Edge בעל חומרה זהה לחלוטין לזו של הדגם הרגיל. הזוכה המאושר במכירה מקווה, ככל הנראה, שהמכשיר יהפוך לפריט אספנות שיהיה שווה בעתיד עוד יותר מהסכום שהסכים לשלם - עדות לכך שמדובר במוצר שכבר חצה את הקווים בין גאדג'ט רגיל, ותכשיט נחשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully