וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתגר הפופיק" - המשחק החדש שמציף את הרשת

15.6.2015 / 11:55

מצליחים ללפף את היד סביב המותניים ולגעת עם האצבע בפופיק? זה הזמן שלכם להצטרף לטרנד החדש, שהחל ברשתות החברתיות בסין ומגיע כעת לשאר העולם

אתגר הפופיק. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
לא פשוט כמו שזה נראה./צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אחרי אתגר צ'ארלי-צ'ארלי ואתגר הציצי-קולה המזויפים, נראה שאומת האינטרנט הייתה צריכה משהו חדש שירים את המורל. ואז בדיוק הגיע האתגר הוויראלי החדש שכבר כובש את הרשת בסערה ונקרא "אתגר הפופיק".

כמשתמע משמו, מטרת האתגר היא פשוט לגעת עם האצבע בפופיק, עם היד מאחורי הגב וסביב המותניים. נשמע פשוט אבל האתגר הזה הוא לא לכל אחד; בשביל להצליח בו צריך מותניים צרות ויד גמישה במיוחד.

הרשתות החברתיות מוצפות בתמונות של גולשות וגולשים מבצעים אותו בהצלחה, וגם תמונות של רבים שמוציאים אותו לפועל לא כל כך בהצלחה. בניגוד לאתגרים אחרים, האתגר הזה החל ברשת החברתית הסינית "ווייבו" (טוויטר הסיני) ומשבוע שעבר עשרות מיליוני אנשים כבר ניסו לאתגר את המפרקים שלהם.

לפי הדיווחים, האתגר הפך לנושא הפופולרי ביותר בווייבו, ובמדינה עם יותר ממיליארד תושבים, מדובר בהישג לא קטן. אחת הסיבות העיקריות להצלחת האתגר היא העובדה שגם מפורסמים בסין אמצו אותו, בהם כוכב להקת הבנים הסיני, הו סה הון, והשחקנית הפופולרית יאנג מי (50 מיליון עוקבים) שתמונתה זכתה לכמיליון תגובות.

fail😂你们反手摸肚脐是怎么做到的!为什么我不可以😆 #反手摸肚脐 #failure

A photo posted by mengyu.Xu (@yesssayy) on

#反手摸肚脐#@🍀vicky-闻小姐🍀 来自#美拍

A video posted by 张小闹 (@naonao547) on

叮!我又襯下熱鬧先~ 毫無難度,左右手都得🐙 #反手摸肚脐 #反手摸肚臍 #炫腹

A photo posted by 陶祐祐xTinaTo (@tinato_uu) on

#反手摸肚脐

A photo posted by 楊茹帆 (@charming.0621) on

האתגר הצליח להניב גם כוכב רשת חדש, שהודה בדיעבד שתמונתו מבצע את האתגר בהצלחה זויפה אבל למען מטרה טובה: "רציתי להראות שגם שמנים יכולים לעשות את זה".

אתגר הפופיק. מתוך ווייבו, צילום מסך
גם שמנים יכולים?/צילום מסך, מתוך ווייבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully