וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

15.6.2015 / 13:11

משחק מלחמה אסטרטגי, הטסת ספינת חלל, קיפוד מדליק במסע מופלא ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Crazy Hedgy - Beat 'em up 3D Platformer

צאו למסע מופלא ופרוע עם קיפוד מדליק, מצאו אוצרות קבורים, אספו יהלומים, צברו מטבעות והכי חשוב שמרו על כל החיים שלכם במלואם. המשחק הזה מזכיר את המשחק הנוסטלגי "סופר-מריו", רק שהפעם אתם צוללים לעולם תלת-ממדי מלא אתגרים.

בכל שלב תפגשו בנופים ייחודיים ומסלולים חדשים. בכל מסלול תאלצו להתמודד עם אויבים, לקפוץ מעל המכשולים לאסוף מגנים שונים שיעזרו לכם לשרוד ולצבור את הניקוד המרבי. אתם מוזמנים ליהנות מ-35 שלבים המחולקים לרמות קושי שונות לאורך 10 שעות של משחק מהנה. התחרו מול חברים בפייסבוק, השתפרו וטפסו לראש הטבלה.

להורדה לאייפון - לחצו כאן. החיסכון: 11.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשרות שלבים כיפיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

Warhammer Quest

רוצים לשמור על הלוחמים ולהשמיד את היריבים שלכם? צברו נקודות ושדרגו את הלוחמים בכלי נשק חדשים, שריון וחפצים נסתרים. צאו למסעות ברחבי העולם ותיהנו מ-40 שעות משחק. רק הלוחמים החזקים ישרדו. לרשותכם עומדים שישה גיבורים שונים, השתמשו בהם בחוכמה ופתחו אסטרטגיה משלכם בכדי שתוכלו להתקדם. למשחק הזה יש גרפיקה מדליקה ומשחקיות נהדרת. בנוסף, הוא תומך במגוון שפות.

להורדה לאייפון - לחצו כאן. החיסכון: 17.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצטרפו למשחק קרבות אסטרטגי!/מערכת וואלה!, צילום מסך

Slayin

אוהבים משחקי ארקייד? המשחק הנוסטלגי יעמיד לפניכם אתגרי קרבות וישפר משמעותית את השימוש שלכם בחרב. במשחק שלוש רמות קושי, בכל אחת מהם תאלצו להרוג את כל האויבים שלכם על מנת להתקדם הלאה. איך משחקים? בחרו גיבור, פגעו באויבים שתפגשו בכל שלב והגנו על עצמכם בעת הצורך. לאורך הדרך תפגשו צבים, גולגולות, שור זועם ועוד. פתחו את תיבות האוצר וצברו ניקוד ומטבעות בכדי לעבור לשלב הבא. פקדי השליטה זהים למשחקי ארקייד של פעם והעיצוב מפוקסל ומדליק.

להורדה לאייפון - לחצו כאן. החיסכון: 3.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השחיזו חרבות./מערכת וואלה!, צילום מסך

Cupky Jump

הפכו לעוגייה מקפצת והצטרפו למסע מופלא בעולם הממתקים! איך משחקים? הקישו על המסך פעם אחת על מנת לקפוץ, הקשה כפולה תוביל לקפיצה כפולה. ברגע שתפגעו בקיר כיוון ההליכה ישתנה אוטומטית; אספו את כל הממתקים ואבני החן הנסתרות על מנת לצבור ניקוד והיזהרו מרוחות הרפאים. הגיעו לדלת על מנת לסיים את השלב. לפניכם שלבים שונים ומאתגרים עם גרפיקה חדשה וצבעונית.

להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן. החיסכון: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תשכחו לצחצח שיניים אחרי כל המתיקות הזו./מערכת וואלה!, צילום מסך

Lightning Duru

משחק יריות קלאסי ב-2D. שלטו בשתי ספינות מלחמה שמטרתן לחסל את כל האויבים שלכם בזמן שאתם מבצעים משימות שונות. המשחק קל לשליטה, כל מה שאתם צריכים הוא לעבוד על המיומנויות שלכם בירי ובהתחמקות מהאויבים. תוכלו ליהנות מסגנונות משחק שונים בהתאם לשלבים ולאויבים שתפגשו בדרך. המשחק דורש ריכוז אך גם מהנה וקליל באותה המידה.

להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן. החיסכון: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסע בחלל./מערכת וואלה!, צילום מסך

GIRL AND SLIME

מתגעגעים למשחקי המחשב של פעם? משחק היריות הנוסטלגי יעמיד אתכם באמצע קרב אפי. תיאלצו לברוח מהפורעים ולהרוג אותם עם תותח הלייזר שלכם ואל תשכחו לאסוף את כל הבונוסים שעומדים בדרככם על מנת לנצח. מתקשים? תוכלו ליהנות ממצב "הישרדות" שישמור עליכם בחיים. תוכלו לצלוח ארבע רמות קושי שונות ו-20 שלבים חדשים ומאתגרים. על מנת להשתפר תאלצו להתאמן; העמידו את מהירות התגובה שלכם במבחן וצאו למלחמה.

להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן. החיסכון: 3.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחובבי נוסטלגיה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iPhoneil | iApps

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully