וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שעון אפל מרוסק על ידי שני מגנטים - ועדיין נטען

אילן גלר

16.6.2015 / 10:13

אם יש משהו אחד שאפשר להגיד על השעון החכם של אפל הוא שהוא עמיד. אחרי שנמחץ על ידי שני מגנטים גדולים בעוצמה של 294 קילוגרמים, הוא עדיין המשיך לעבוד. בערך

צילום מסך

מבין שלל מבחני העמידות המפרכים בהם נאלץ השעון החכם של אפל לעמוד, בחודשים שחלפו מאז השקתו, עושה רושם כי זה שלפניכם הוא הקשוח והמרושע מכולם. הוידאובלוגר האוקראיני TechRax החליט לרכוש את האפל וואצ' היקר ביותר בגרסת ה-Edition (בשווי של כ-10,000 דולרים), ואז לרסק אותו בין שני מגנטים רבי עוצמה.

השעון היוקרתי הוצב בין שני המגנטים, שמשכו זה את זה בעוצמה של 294 קילוגרמים - די והותר על מנת למחוץ עצמות אדם. שלא במפתיע, זכוכית השעון התרסקה לחלוטין והמסך יצא מכלל שימוש, אך מארז הזהב שלו דווקא נשאר שלם ובמצב תקין למדי. בנוסף, השעון לא איבד את יכולתו להיטען, כך שייתכן בהחלט כי החומרה הפנימית שלו שרדה את המבחן. "אני בטוח שאפשר איכשהו לתקן את זה", העיר הבלוגר בסיום הסרטון.

ל-TechRax היסטוריה לא קצרה של התעללות במוצרי אפל. הוא כבר הספיק להשליך מגובה מטר על הרצפה דגם אחר של השעון ולראות אותו מתרסק ונהרס. למרבה ההפתעה, הנזק שנגרם לו איננו בהכרח משמעותי יותר מזה שנגרם במבחן המגנטים.

  • עוד באותו נושא:
  • שעון אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully