וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: סיסמאות אימוג'י - קל יותר לזכור, קשה יותר לפרוץ

אילן גלר

16.6.2015 / 10:14

חברה בריטית המספקת שירותי אבטחה למוסדות פיננסיים פיתחה טכנולוגיה המאפשרת להחליף את הקוד בן ארבע הספרות לארבעה אייקוני אימוג'י

צילום מסך

חברת Intelligent Environments נמצאת בתחום נטול חיוכים אקראיים לרוב. היא מספקת שירותים לבנקים ומוסדות פיננסיים אבל דווקא היא זו שבזכותה חיינו עשויים להפוך בקרוב למעט יותר משעשעים. החברה הבריטית פיתחה טכנולוגיה המחליפה את הסיסמאות המוכרות, המורכבות מתווים, באייקוני אימוג'י מגוונים.

באפליקציית הדמה, אותה פיתחה החברה, הקוד האישי בעת הכניסה לחשבון הבנק (PIN) מוחלף ברצף של ארבעה אייקונים מתוך 44 אפשריים. לטענת החברה, מדובר בקוד הרבה יותר בטוח וסודי. ישנן בסך הכול 7,290 אפשרויות לשילובי ספרות שאינן חוזרות על עצמן, בקוד באורך ארבעה תווים, לעומת כמעט 3.5 מיליון שילובים שונים בעת השימוש באימוג'י.

זאת ועוד, המוח האנושי גרוע למדי בזיכרון של סדרות מספרים, אך מצוין בכל הקשור לזכירת תמונות. כך הופך קוד האימוג'י החדש למוצלח יותר מכל בחינה - הוא גם בטוח יותר, וגם נוח יותר לשימוש. למרות זאת, בינתיים אף אחד מהבנקים הגדולים עמם עובדת Intelligent Environments לא מיהר לאמץ את השכלול החדש. אולי זה פשוט נראה לבנקאים העסוקים מטופש מדי.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully