וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EyeIn: מנוע חיפוש ויזואלי חדש לתוכן גולשים מכל העולם

בן סויסה

16.6.2015 / 15:37

"מהיום גולשים בכל רחבי העולם יכולים לראות ולחוות את העולם דרך עיניהם של אחרים" - זו ההבטחה של מנוע החיפוש החדש של Mobli Media

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחוות את העולם דרך עיניהם של אחרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

מנוע החיפוש הוויזואלי החדשני EyeIn הושק אתמול על ידי Mobli Media בנמל תל אביב, וינסה להציע בשורה חדשה בכל הקשור לחיפוש וויזואלי באינטרנט, בהתבסס על תוכן גולשים. ההשקעה במיזם החדש, המבוסס על תוכן גולשים הקשור לאירועים או טרנדים גלובליים עכשוויים, עומדת על 330 מיליון שקלים.

Mobli Media, החברה העומדת מאחורי מנוע החיפוש, מתמחה במוצרים המשלבים את פעילות הגולשים ברשת, באמצעות שיתוף ושילוב בין תוכן ומדיה חברתית. החברה שפועלת כארבע שנים צברה כבר למעלה מ-20 מיליון משתמשים וגייסה הון של למעלה מ-86 מיליון דולר עם משרדים בתל-אביב, ניו-יורק ולוס-אנג'לס.

"מהיום גולשים בכל רחבי העולם יכולים לראות ולחוות את העולם דרך עיניהם של אחרים", אמר עם השקת השירות משה חוגג, מנכ"ל ומייסד Mobli Media ויו"ר קרן ההשקעות סינגולריטים.

EyeIn מאפשר בנוסף גם לאתרי תוכן וחדשות לשלב תמונות המציעות נקודות מבט חדשות באדיבות הגולשים ובזמן אמת בתוך עמודי התוכן שלהם, במטרה להגביר שהייה ומעורבות באתר, להגדיל הכנסות ולספק חוויית משתמש טובה יותר לגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully