וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרק הסיום של משחקי הכס שבר את שיא ההורדות הלא-חוקיות

אילן גלר

17.6.2015 / 7:38

ההלם והתדהמה שפקדו את האינטרנט, אחרי שידור פרק הסיום של העונה החמישית, כנראה האיצו בגולשים רבים להוריד את קובץ הטורנט שעשה היסטוריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני בהלם!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין אם חשבתם שפרק סיום העונה של "משחקי הכס" הוא יצירה טלוויזיונית מופלאה או אכזבה איומה, על הישג אחד שלו אי אפשר להתווכח - מדובר כעת, לפי הנתונים אותם אוסף אתר TorrentFreak, בקובץ הטורנט הפיראטי הפופולרי ביותר בהיסטוריה של האינטרנט.

שמונה שעות בלבד לאחר שידור הפרק, מיהרו להוריד אותו לא פחות מ-1.5 מיליון גולשים. לפי ההערכה, המספר הזה עתיד לגדול ללא פחות מ-10 מיליון במהלך הימים הקרובים. בנוסף, הפרק שבר גם את שיא כל הזמנים למספר האנשים הגדול ביותר ששיתף קובץ אחד בו-זמנית. מי אמר שאנשים ברשת אינם נדיבים?

פרט אחד מסקרן בסיפור הוא שהעונה החמישית של משחקי הכס הייתה הראשונה ששודרה דרך שירות HBO Now, המאפשר ללקוחות בארה"ב שאינם מעוניינים להתחבר לשירות הכבלים המקומי לצפות בתכניות HBO ישירות דרך האינטרנט תמורת תשלום דמי מנוי חודשיים (בדומה לנטפליקס). היה מי שקיווה כי הצעה זו תשכנע רבים לצרוך תכנים באופן חוקי, אך עושה רושם כי לפחות בינתיים אין לשירות החדש אפקט משמעותי במניעת הורדות פיראטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully