וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: איך בנות באמת מנקות את החדר שלהן?

בן סויסה

17.6.2015 / 11:30

סרטון חדש, שתופס תאוצה ביוטיוב, מבית היוצר של ג'וליה גילמן חושף מה עובר במוחה של נערה כשהיא צריכה לנקות את החדר. רגע לפני שיוצאים לחופש הגדול - קבלו כמה טיפים שיפנו לכם קצת מקום

יוטיוב

בנות רק רוצות לעשות כיף - באינטרנט: ערוץ היוטיוב BeautyTakenIn מנוהל על ידי בת נוער אנרגטית ומתוקה בשם ג'וליה גילמן. הערוץ של ג'וליה מוקדש לרוב לסרטונים בנושאי אופנה, איפור, שיער ושפצורי עשי זאת בעצמך, אך קטע הווידאו הוויראלי האחרון שלה מוקדש דווקא לשאלה כיצד באמת מנקות בנות את חדרן.

הסרטון מראה תמונות קשות אך מוכרות היטב: ערימות הבגדים הבלתי נמנעות על הרצפה, דחיפת בלגן ללא הבחנה לתוך מגירות, טקס הרחרוח של פריטים שונים כדי לקבוע האם הם נקיים או מטונפים, הדילמה הדחיינית הנודעת שלפני החלפת המצעים ועוד.

"אם את בת, את יודעת על מה אני מדברת", מבטיחה גילמן אם כי למען הכנות - גם בני נוער ולא רק בנות יוכלו כנראה להזדהות עם הקטע. בתחילת הסרטון מציינת ג'וליה ש"ממש יעשה לה את היום" אם תגיע ל-50,000 צופים. נכון לרגע זה היא חצתה את היעד שלה ועומדת על יותר מ-75,000 אלף צפיות - יעד אליו הגיעה תוך פרק זמן של קצת יותר מיממה, והצפיות עוד ממשיכות לעלות.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully