וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערות שהתעללו בזוג המוסלמי נעצרו אחרי שהפכו לוויראליות

בן סויסה

17.6.2015 / 11:33

בני זוג מוסלמים, שנסעו עם תינוקם, ברכבת באנגליה הפכו למוקד מתקפה גזענית שכללה כינויי גנאי ואיומים במכות על ידי בנות נוער. ארבע מהן נעצרו אחרי שתיעוד המקרה הופץ מאות פעמים בפייסבוק

צילום מסך

נפלו ברשת: ארבע נערות נעצרו לאחר שסרטון המתעד אותן מתעללות מילולית בבני זוג מוסלמים, הפך לוויראלי. הצעירות נסעו עם הזוג ברכבת במנצ'סטר, אנגליה, והחלו לקלל אותם במילות גנאי גזעניות. המשטרה המקומית דיווחה כי הגבר והאישה נסעו עם תינוקם, כשהותקפו על ידי הנוסעות ברכבת המטרו-לינק. מטח הקללות כלל, בין היתר, הערות פוגעניות לגבי כיסוי הראש של האישה.

"לא חם לך עם זה?" נשאלה בזלזול האישה, כפי שניתן לשמוע בסרטון. האם ענתה לצעירות שזה לא עניינן, ובתגובה זכתה למטחי קללות נוספים ואף איומים באגרוף. התקרית התרחשה בשישי האחרון בעת שהרכבת עשתה את דרכה בין מרכז העיר מנצ'סטר ותחנת שו. העסק החריף כשבעלה התערב וקרא לשוטרים שנכחו במקרה על קרון הרכבת.

קטע הווידאו שהופץ ברשת מהתקרית הלא נעימה הפך כמובן ויראלי בפייסבוק - ונצפה עד כה מעל מיליון פעם על ידי הגולשים. דובר משטרת מנצ'סטר מסר כי בהמשך לחקירות נעצרו ארבע נערות בנות 16-18 בחשד להפגנת גזענות חמורה בציבור, בעוד חקירות נוספות נערכות במאמץ לזהות ולעצור את יתר המתפרעות שהיו מעורבות בתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully