וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היט מי בייבי: הכרזת ההיריון סטייל בריטני ספירס שסחפה את הרשת

בן סויסה

17.6.2015 / 16:27

מה עושים בני זוג מקוריים במיוחד שרוצים להודיע לעולם על ילדם השני שבדרך? מארגנים תלבושות, הופכים את הבית לסט צילום וכותבים מילים חדשות לשירים האהובים עליהם

צילום מסך

כשהזוג האמריקני הנשוי, ג'ראד ומיטצ'ל גרין, גילו שהם בהריון עם ילדם השני בחודש נובמבר האחרון, הם החליטו לתכנן מראש את ההכרזה על כך לעולם. התוצאה המוזיקלית המתועדת בקליפ המשעשע שהם רקחו, סטייל בריטני ספירס, הפכה לוויראלית ברגע שהכתה בשרתי יוטיוב, וממשיכה להתפשט ברשת.

הזוג, המעיד על עצמו כמעריצי בריטני ספירס מושבעים, החליטו לשלב את אהבתם לזמרת בסרטון, שעוקב אחר שלבי ההיריון השונים, כשלהיטים מובחרים של ספירס מוקדשים לחמשת חודשי ההיריון הראשונים המתוארים בו. "פשוט לא יכולנו להודיע על ההיריון שלנו בצורה 'נורמלית', אתם מכירים אותנו", כתבו לצד תיאור הקטע ביוטיוב, שעד כה זכה ליותר מ-125 אלף צפיות תוך פחות מיומיים.

בסרטון מככב לצדם של ג'ארד ומייצ'ל גם בנם הבכור נוח (נואה) בן השלוש, הלא הוא האח הגדול לעתיד, והשניים אף כתבו מילים חדשות לשירים המוכרים, אותן ליווו בתנועות די מדויקות בהשראת הקליפים של הזמרת. בין היתר הלהיט "Oops! I Did It Again" הפך ל-"Pregnant Again", והסינגל המצליח "Toxic" הותאם לשלב בחילות הבוקר הידועות לשמצה, והוחלף ב-"Nauseous".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully