וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לכם רעיונות? מעכשיו פייסבוק תציע לכם נושאים לסטטוס

אילן גלר

18.6.2015 / 10:09

הרשת החברתית כל כך רוצה שתהיו פעילים שפיצ'ר חדש שהושק יעדכן אתכם במתרחש בעולם ויציע נושאים לפוסטים. כמה אנחנו רחוקים מהיום שפייסבוק פשוט תפרסם סטטוסים בשמנו?

אילוסטרציה. ShutterStock
העיקר שתפרסמו סטטוס./ShutterStock

אם אתם מתחזקים חשבון פייסבוק פעיל, בוודאי מצאתם עצמכם לא פעם בוהים בשורת הסטטוס הריקה ותהיתם על מה כדאי לכם להעלות פוסט עכשיו? לרשת החברתית חשוב שלא תוותרו על עדכונים שוטפים לחברים ובמיוחד לרגעים האלה השיקה פייסבוק פיצ'ר חדש שממליץ על נושאים שאולי יתחשק לכם לכתוב עליהם.

ההמלצות עשויות להתבסס על "נושאים חמים" באותו רגע, אירועים שצפויים להתרחש באותו יום (כמו משחקי ספורט חשובים, שידור פרק חדש בסדרת טלוויזיה וכו'), או פוסטים קודמים שאתם וחבריכם פרסמתם. הצבעה על אחד הנושאים תציג הסבר קצר, למקרה שאינכם מעודכנים בהתרחשויות. אם תשתמשו באחת ההמלצות, פייסבוק גם תתייג את הפוסט תחת הנושא הנכון כך שכולם ידעו על מה אתם מדברים.

לפי דיווחי המשתמשים, תכונת ההמלצות מופיעה הן בחשבונות פייסבוק פרטיים והן בעמודים מסחריים. בשני המקרים, לרשת החברתית אינטרס ברור לעודד שיתוף והשתתפות פעילה - אם כי קשה להתכחש לתחושה הרובוטית בהעלאת פוסטים לפי המלצת מכונה. האם בשלב הבא פייסבוק תנסח עבורכם פוסטים חדשים בנושאים שיראו לה מעניינים, ותבקש מכם אישור להעלות אותם בשמכם?

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully