וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפייסבוק לטינדר: כך תבחרו את תמונת הפרופיל המושלמת

19.6.2015 / 7:55

בעולם הדיגיטלי של היום, תמונת פרופיל אחת לא באמת מייצגת אתכם. לכל רשת חברתית יש את התמונות הנכונות שלה ובעיקר יש כמה טעויות שאסור לעשות בשום תמונה. מדריך

סלפי. ShutterStock
איזי עם הפילטרים./ShutterStock

תמונת הפרופיל היא הפנים שלנו בעידן הדיגיטלי, בו החיים מתנהלים ברשתות החברתיות ובאפליקציות שונות, המקשרות בין אנשים, במורכבות לא פחות רבה מבעולם האמיתי.

בחירת תמונה לא נכונה באפליקציות דייטינג או ברשת החברתית העסקית LinkedIn ושירותים דומים, למשל, יכולה לגרום לאובדן הזדמנויות, בין אם רומנטיות או מקצועיות. הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור את תמונת הפרופיל הטובה ביותר למטרות חברתיות, רומנטיות או מקצועיות.

בחירת התמונה

העיקרון הבסיסי הזה נכון לגבי כל תמונות הפרופיל שלכם, לא משנה לאן הן מיועדות. הכלל הראשון הוא שתמיד כדאי לבחור בצילום באיכות הטובה ביותר, ברזולוציה הגבוהה ביותר ולהימנע ככל הניתן מתמונות כהות ומטושטשות, גם אם נראה לנו שהן דווקא מחמיאות לנו. ניתן כמובן לשפר חדות תמונה, בהירות, ניגודיות ופרמטרים נוספים באמצעות תוכנות עריכה גרפית כמו פוטושופ או כלים חינמיים אחרים. עדיף לבחור בתמונה בה רק אתם מופיעים ואל תתביישו לחתוך את עצמכם מתמונה מרובת משתתפים, אם היא מוצלחת במיוחד.

פילטרים, עיבודים ואפקטים

במדיה החברתית מקובל ונהוג להשתמש בתמונות פרופיל מעובדות ומשעשעות, מגרסאות מצוירות סטייל סאות' פארק ועד איור בעיפרון ואפקטים גרפיים שונים נוספים. מדי פעם זה אפילו יכול להיות נחמד, אבל עם זאת, כדאי שרוב התמונות שלכם לא יהיו כאלו; בעיקר בפלטפורמות דייטינג, בהן תעדיפו להראות במיטבכם מטבע הדברים (אם כי פילטרים יתקבלו בברכה). גם ברשתות חברתיות עסקיות (ואפילו בחשבון האאוטלוק בעבודה) השתדלו להימנע מתמונות מקוריות מדי. אלא אם כן אתם אמנים, השתמשו בתמונה נקייה, נטולת פילטור כבד, המשדרת מקצועיות, רצינות, חום ואמינות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סלפי קבוצתי. ShutterStock
זה באמת מי שאתם?/ShutterStock

מי מסתתר מאחורי המסיכה?

בפייסבוק, בעיקר, וגם באתרי דייטינג עדיף להימנע מתקריבים מוגזמים או זוויות בלתי-אפשריות. תמונה של העין שלכם, תמונה של העורף מזווית גבוהה כשכוס קפה מבצבצת בצד או תמונה של החתול מסתיר את פניכם לא באמת מספרות את הסיפור שלכם. הם בעיקר גורמות לאחרים לתהות מה בדיוק אתם מסתירים.

התמונה שתביא אהבה

למרות הנטייה העזה לייפות את עצמנו ולבחור בתמונות מזוויות או שתיים, שאינן משקפות את מראנו העדכני במחשבה שזה ישפר את סיכויינו, כדאי להיות כנים עם עצמנו בבחירת תמונת פרופיל לאתר היכרויות או אפליקציות סטייל טינדר. הקפידו על תמונה איכותית ומחמיאה, אך נסו שתהיה קרובה ככל הניתן למציאות ולאופי האמיתי שלכם. בסופו של דבר ערב בלי דייט בהחלט עדיף על דייט רע ומאכזב. בחירה בתמונות שונות מהותית זו מזו, פנים וגוף, מזוויות שונות ובהבעות שונות, תגדיל את הסיכוי שהאדם שמולכם יקבל רושם טוב יותר של איך אתם נראים באמת ויקטין את הפער בין דמיון ומציאות.

אישה מחזיקה חתול. ShutterStock
מה את מסתירה?/ShutterStock

חיוך של עובד מצטיין

בבחירת תמונה לרשת חברתית מקצועית ושירותי משאבי אנוש חברתיים מתקדמים מקוונים, העדיפו תמיד תמונת פנים על תמונת גוף, וצלמו כמה תמונות כך שתוכלו לבחור בהבעה המתאימה ביותר, הלבוש והרקע. גם כאן חשוב להראות כמה שיותר דומה לגרסה שמעסיקים עתידיים צפויים לפגוש במשרד, גם מבחינת הלבוש וגם מבחינת עדכניות הצילום - נסו לחשוב על התמונה האידיאלית, שהייתם רוצים על כרטיס העובד הבא שלכם.

מתי להחליף תמונה?

המדיה החברתית ופלטפורמות הדייטינג המקוונות הן שתי במות בהן גיוון של תמונות יכול רק לתרום להגברת העניין בכם. עדיף לבחור תמונות שאינן מצולמות שוב ושוב מאותה הזווית או מיקום. עם זאת, בבקשה אל תחליפו תמונה כל שעתיים. ברשתות מקצועיות, היות ותמונת הפרופיל שלכם היא הפנים הדיגיטליות שלכם, יש יתרון דווקא בשמירה על עקביות ואחידות. לכן מומלץ לבצע שינויים רק במידה והתמונה כבר אינה משקפת את המראה הנוכחי במציאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully