וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבעלי קיבה רגישה: זה כנראה הסרטון הכי דוחה באינטרנט השבוע

19.6.2015 / 7:29

האיש החביב שבסרטון, שהפך לוויראלי כנגד כל הסיכויים, רק רצה להחזיר לעצמו את השמיעה באוזן ימין. מה שיצא ממנה יצליח לצמרר גם את הוותיקים שבגולשים

יוטיוב

שעוות האוזניים - מהפרשות הגוף היותר מגעילות שאנחנו מייצרים - נועדה להגן על העור הרך והעדין בחלק הפנימי של האוזן האנושית. אבל יש לה נטייה להצטבר עמוק בתוך האוזניים וכעת, אחד הגושים המחרידים שידע האינטרנט, הפך גם לסרטון ויראלי הופך קיבה.

הסרטון החדש, המציג הסרה של גוש שעווה דוחה למדי מאוזנו של גבר באמצעות פינצטה, צבר יותר ממאתיים אלף צפיות ביוטיוב ביממה הראשונה, והגולשים משום מה לא מפסיקים לצפות בו. הגבר בסרטון מספר לאחר הסרת הדונג שהוא סופסוף שומע שוב, וחולק את תחושת ההקלה שלו.

שעווה אמנם נועדה לסייע לנו דווקא לשמור על יכולת השמיעה, אבל הצטברות של יותר מדי ממנה עשוי לכאוב מאוד, ולהוביל לתופעות לא נעימות שעלולות לגרום לחירשות בדרגות שונות. למזלו של הגבר בסרטון, הניסיון הרביעי הצליח.

ראו הוזהרתם, התמונות בסרטון לא קלות לצפייה לכל אחד, והתגובות אליו ביוטיוב נעות בין גועל מוחלט, דרך וידויים נוסח "זה מבחיל אבל מהפנט ולא יכולתי להפנות את מבטי" לבין עידוד אופטימי לאור העובדה שהניסוי הצליח, מגעיל ככל שיהיה. "המסכן הזה הצליח להחזיר לעצמו את השמיעה", כתבה גולשת אחת, "וכולכם צועקים ומנסים לגרום לו להתחרש שוב?".

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully