וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: התוסף שיעלים את המיילים ששלחתם והתחרטתם

19.6.2015 / 8:01

כל מי ששלח אי פעם מייל והתחרט עליו אחרי כמה רגעים חיכה לתוסף הזו לדפדפן כרום. ואם להודות על האמת, למי זה לא קרה מעולם? עכשיו אפשר להשיב מיילים מג'ימייל גם אחרי שהגיעו ליעדם

אישה גולשת בג'ימייל. ShutterStock
שיט! התכוונתי לשלוח את זה לדודו השני במשרד!/ShutterStock

נכון שאין עדיין דרך לבטל הודעת טקסט נמהרת ששלחתם לאקס\ית שלכם אחרי ליל שתייה ארוך, אבל תוסף חדש לדפדפן כרום של גוגל כן יאפשר לכם למשוך חזרה מיילים מהסוג שהייתם שמחים לבטל את קיומם.

בין אם שלחתם מייל רגיש לאדם הלא נכון, או מייל לא רגיש לאדם הנכון, Criptext Mail הוא תוסף חדש שיאפשר לכם למנוע מנמענים לקרוא את המייל ששלחתם אליהם - גם אחרי שהתקבל ביעדו. תוכלו גם להוסיף להודעות שלכם מנגנון השמדה עצמית - טיימר שתגדירו ולפיו אחרי הזמן המיועד יהפוך התוכן לבלתי זמין לקריאה.

Criptext ממירה את ההודעות לתמונות ומצפינה אותן, כך שרובוטים למיניהם (כמו אלו של גוגל) לא יוכלו לסרוק את התוכן. התוסף לא יכול למחוק כמובן את המייל מתיבת הדואר אליה שלחתם אותו, אבל כן יכול להעלים את התוכן שלכם במקרה חירום.

כלומר, משתמשים עדיין יידעו ששלחתם להם משהו - פשוט לא יידעו מה. גם לג'ימייל יש יכולת מובנית לביטול מייל שנשלח, אך זו זמינה ופעילה רק בכמה שניות שלאחר המשלוח, מה שהפך את הפיצ'ר לדי מיותר מבחינה שימושית. כעת Criptext Mail סוגר את הפינה הזו ומחזיר את הצבע לפניהם של כל כך הרבה גולשים לחוצים.

החיסרון הבולט הוא שיש לתוסף נטייה לדפוק אלמנטים ויזואליים (כל מה שאינו טקסט בעצם) והוא מוסיף חתימה בולטת עם פרסומת לשירות בתחתית כל מייל אותו תבחרו "להצפין". משתמשים בגרסת ה-PRO בתשלום, שמתכננים המפתחים להציע בהמשך, יהיו פטורים מהתוספת הזו למיילים שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ימייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully