וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט חדש ברשת: אמנות מחשיש סופר-איכותי

19.6.2015 / 9:46

הוא מגיע לריכוז של כ-80 אחוזי THC ותהליך הכנתו מסוכן בהרבה מחשיש רגיל. BHO הוא הלהיט הנוכחי בעולם הקנביס ומעריציו החלו להעלות לרשת יצירות אמנות מיניאטוריות שהם עושים באמצעותו

אמנות BHO. טאמבלר, צילום מסך
קח את הזמן./צילום מסך, טאמבלר

הכוכב החדש בעולם הגראס הוא BHO - שעוות חשיש חזקה מאוד. מייצרים את החשיש הזה בתהליך ארוך יחסית בעזרת גז בוטאן והתוצאה היא חומר עם ריכוז THC (החומר הפעיל הממסטל בקנביס) גבוה מאוד, המתקרב ל-80 אחוזים.

מומחים מזהירים מפני עישון החשיש הזה וגם מפני תהליך ההכנה שמסוגל להפוך לכדור אש במהרה, בשל המעורבות של הגז הדליק. אבל כפי שניתן כבר לנחש, ברגע שאומרים לחבר'ה צעירים שמשהו אסור - הם רק ירצו למהר ולנסות אותו.

לפי הדיווחים, בשנה שעברה, צעירה בשם ג'סי עישנה BHO והחלה לסבול מתופעות לוואי חמורות. גרונה התנפח, היא התקשתה לנשום והובהלה לבית החולים, שם היא אובחנה דלקת בקפל העור שמפריד בין הוושט לקנה הנשימה, שנגרם ככל הנראה מהעישון.

ולמרות הסיפורים שעולים מדי פעם, התפתחה ברשת תרבות של יצירת דמויות קטנות ושאר פסלונים מיניאטוריים עם החומר לפני שהוא מתקשה: משולשי פיצה, חילזון, פיל ופרח הם רק חלק מהדוגמאות שמעלים אמני החשיש לרשת. אנחנו יודעים שאתם שומעים את זה הרבה, אבל אל תנסו את זה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully