וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו: גוגל תסנן "פורנו נקמה" מתוצאות החיפוש

אילן גלר

21.6.2015 / 9:06

ענקית החיפוש ניסחה מדיניות חדשה לפיה צוות ייעודי יסנן תמונות וסרטונים שהועלו לרשת כחלק מהתופעה הנבזית המוכנה פורנו נקמה. עד כה גוגל אילצה את קורבנות התופעה לבקש הסרה של התוכן וכעת היא תעשה זאת על דעת עצמה

שחקנית הפורנו הלבנונית מיה חליפה. אינסטגרם, צילום מסך
פורנו נקמה - תופעה נבזית במיוחד./צילום מסך, אינסטגרם

פורנו נקמה זו תופעה אינטרנטית שזכתה להרבה פרסום שלילי לאחרונה, בעיקר לאחר שבית המשפט בקליפורניה גזר לפני כחודשיים 18 שנות מאסר על בן 28 שניהל אתר המאפשר להעלות תמונות עירום של בני ובנות זוג כנקמה אחרי פרידה.

מנוע החיפוש הפופולרי של גוגל הפך את רשת האינטרנט להרבה יותר נוחה, מהירה ואפקטיבית - אך בתוך כך גם הקל על הנגישות למידע שמוטב היה לו היה נותר חסוי, כמו תמונות וסרטוני פורנו נקמה. עד כה לא הייתה לענקית החיפוש מדיניות ספציפית כיצד להתמודד עם התופעה, אך כעת מכריזה החברה על שינוי משמעותי.

גוגל תקים צוות ייעודי לסינון והסרת תוצאות חיפוש המקשרות לפורנו נקמה, וכל אחד יוכל לשלוח לחברה בקשה להסרת תמונות, פרטים אישיים או כל תוכן פוגעני אחר, וזו תטופל במהירות ובדיסקרטיות.

נציין כי מדינות האיחוד האירופאי כבר כפו על גוגל לפני יותר משנה הסדר לפיו אדם ראשי לבקש להסיר תכנים הקשורים בשמו ממנוע החיפוש. בניגוד למערכת זו, הפעילה אך ורק במדינות האיחוד, המדיניות החדשה של גוגל היא בין-לאומית ולא נכפתה על החברה על ידי אף סמכות משפטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully