וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס! קוד QR על בקבוק קטשופ הוביל לאתר פורנו

אילן גלר

21.6.2015 / 9:11

גרמני שרצה להגיע לאתר התחרות של היינץ הגיע בעזרת הקוד שהודבק על הבקבוק לאתר פורנו. בתחילה חשבו שמדובר במתיחה אך התברר שמקור הטעות בחברה עצמה

קוד QR על בקבוק קטשופ. יוטיוב, צילום מסך
לא בדיוק אתר התחרות./צילום מסך, יוטיוב

דניאל קורל, המתגורר בגרמניה, רכש בתחילת החודש בקבוק קטשופ היינץ לביתו. במהלך השימוש בו, ראה דניאל על צדו האחורי של הבקבוק קוד QR שאמור היה לקשר לעמוד תחרות נושאת פרסים מטעם החברה. אך סריקת הקוד הובילה דווקא לאתר פורנו גרמני ומשם הייתה הדרך קצרה לפוסט פייסבוק שהפך לוויראלי וזכה לסיקור נרחב במדינה.

בתחילה עלו סברות שונות כי מדובר במעשה קונדס של אחד מעובדי החברה, או אפילו פריצה למחשביה לצורך שתילת הקוד הזדוני. אלא שלאחר בדיקתה של היינץ, התברר שלמעשה מדובר בסך הכול ברשלנות. התחרות אליה מפנה הברקוד המודפס על הבקבוק הסתיימה בשנת 2014, ולאחר מכן לא טרחה היינץ לחדש את כתובת כתובת אתר האינטרנט (הדומיין) שלה. הכתובת עברה לידי אתר הפורנו הגרמני שפשוט רכש אותה ברגע שהוא התפנה.

היינץ מיהרה להתנצל באופן רשמי על הטעות. "אנו מאוד מתחרטים על האירוע, ושמחים לקבל את הצעותיכם לגבי הדרך בה ננהל קמפיינים פרסומיים בעתיד", רשמו נציגי החברה בעמוד הפייסבוק. בנוסף, הוחלט להעניק לדניאל קורל את הפרס בו הוא היה יכול לזכות לו היה מגיע לעמוד התחרות בזמן - בקבוק קטשופ בעיצוב אישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully