וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסמה הודעות בוטות שקיבלה מגברים - והושעתה מפייסבוק

22.6.2015 / 6:42

איך מטפלת הרשת החברתית הפופולרית בעולם בגברים הרבים שמטרידים גולשת פמיניסטית, שהביעה מחאה? חוסמת את הקורבן בפעם הרביעית

I have taken nude photos of myself and sent them to lovers. I've taken nude photos of myself when I'm bored. I've taken...

Posted by Clementine Ford on Thursday, June 18, 2015

קלמנטיין פורד האוסטרלית קיבלה הודעה שהיא מושעית מפייסבוק למשך 30 יום, אחרי שהיא פרסמה את ההודעות המעליבות שהיא קיבלה מגברים. המהומה סביבה החלה לאחר שפורד פרסמה פוסט מחאה נגד תכנית הבוקר בארצה וקיבלה מסרים פרטיים בוטים בפייסבוק שדרשו ממנה, בין היתר, לשלוח תמונות עירום של עצמה.

קלמנטיין מחתה על דיון שנערך בתכנית, בנושא פריצה לשרת מקוון והפצה של תמונות עירום לרשת, ממנו עלה כי קורבנות התקיפה המינית הזו אשמים בכך שהעלו את תמונות העירום שלהם לענן.

היא זכתה למתקפה של תגובות והחליטה לפרסם אותן בפוסטים. בשלב הזה היא הושעתה בגין הפרה של הסטנדרטים הקהילתיים של הרשת החברתית ולדבריה, "הסיפור הזה לא עוסק רק באי-הנוחות שנגרמה לי. זה מדגים כמה עקום כל תהליך החקירה של פייסבוק".

"פוסטים מיזוגניים רבים שדיווחתי עליהם בעבר זכו להישאר", היא אמרה, "ואני קיבלתי תשובה שהם לא מפרים את הכללים. ואותי הם חוסמים בפעם הרביעית כי הראיתי אילו הודעות אני מקבלת בשגרה".

ההשעיה בוטלה על ידי פייסבוק היום, אבל רק אחרי שהסיפור תפס כותרות. קלמנטיין עדיין חוששת שהיא תיחסם בעתיד אך שומרת על אופטימיות לגבי המשך מאבקה הפמניסטי: "זה ניצחון בשבילי אבל אני מקווה שזה גם יהווה תקדים לכל הקורבנות העתידיים של הטרדה מקוונת בפייסבוק".

הודעת החסימה

דוגמה קטנה לתכתובות של פורד עם גברים

פוסטים של פורד קלמנטיין. פייסבוק, צילום מסך
מבחינת פייסבוק זה בסדר - כל עוד זה בפרטי./צילום מסך, פייסבוק
פוסטים של פורד קלמנטיין. פייסבוק, צילום מסך
תסמכו עלינו שאתם לא רוצים לראות את המשך התמונה./צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully