וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגיל של אוזניות ביטס: מוסיפים משקולות כדי לשדר איכות

22.6.2015 / 9:38

לפי בדיקה עצמאית שערך בלוג טכנולוגיה, 30 אחוזים מהמשקל של האוזניות היקרות הגיע מארבעה חלקי מתכת זעירים שנכללו אך ורק כדי להוסיף משקל. הסיבה? "המשקל גורם למוצר להרגיש מוצק, עמיד ובעל ערך"

אוזניות ביטס. ShutterStock
30 אחוזים תוספת משקל./ShutterStock

בשנה שעברה סגרה אפל סופית את תנאי עסקת הענק במסגרתה רכשה את אוזניות Beats - המותג האופנתי של ד"ר דרה. בכנס המפתחים האחרון שלה WWDC15 היא אף הציגה את המשך מגמת השילוב בין מוצרי הדגל שלה לאלו של ביטס, שנתפסו כמוצרי פרימיום. לפחות עד כה.

על אף מחירן הגבוה זוכות אוזניות ביטס להצלחה אדירה בכל העולם, בזכותה עוררה החברה את סקרנותה של אפל, והם אף הפכו למעין סמל סטטוס עבור צעירים רבים. כעת מתפרסמות ברשת תוצאות מביכות למדי של בדיקה לפיה, כמו בהרבה מקרים אחרים, גם הפעם - זה רק נראה יקר.

בבדיקה עצמאית שערך בלוג טכנולוגיה, פורק זוג אוזניות פרימיום של ביטס סולו לחלקיו הבסיסיים, ומתברר שהחברה כוללת במוצר חלקי מתכת בלתי נחוצים שנועדו להפוך את מוצר הפלסטיק הזול לכבד יותר, כדי להעניק משקל ותחושה של מוצר איכות. עוד הואשמה ביטס בחיסכון בברגים ושימוש בהדבקה זולה בכל מצב אפשרי, במטרה להנמיך את עלויות הייצור של מוצר הדגל שלה, שנמכר בסכומים מופרכים ממילא.

המהנדס אייברי לואי, שערך את הבדיקה עבור Bolt אמר כי "קצת משקל גורם למוצר להרגיש מוצק, עמיד ובעל ערך. דרך אחת לעשות את זה באופן זול היא לייצר חלק מהרכיבים מברזל כדי להוסיף משקל. באוזניות האלו שלושים אחוזים מהמשקל הגיע מארבעה חלקי מתכת זעירים שנכללו אך ורק כדי להוסיף משקל". לואי הוסיף גם כי האוזניות עשויות מרכיבים גנריים, שלא נראה כי תוכננו באמת במיוחד כדי לייצר אקסטרה בס ו-"חווית האזנה כמו שהתכוון אליה האמן", כפי שמצהירה החברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על המשקל. צילום מסך מתוך bolt.io)/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully