וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתולה עם עיני החייזר שכובשת את אינסטגרם

אילן גלר

23.6.2015 / 6:45

הרומן בין החתולים לאינטרנט החל לפני הרבה זמן, אבל לא לעתים קרובות אנחנו שומעים על התגייסות מרשימה כזו של הגולשים למען חתולה אחת, שהפכה לכוכבת רשת לרוע מזלה בשל מחלה ממנה היא סובלת

יוטיוב

מטילדה החתולה בת השנתיים הפכה בתקופה האחרונה לסנסציית רשת, בעיקר בזכות עיניה הענקיות הגורמות לה להיראות כמו דמות מצוירת או חייזרית. בתמונותיה נראה כאילו העיניים עומדות לבקוע מתוך חוריהן אך מפתיע לגלות כי מכל בחינה אחרת מדובר בחתולה רגילה לחלוטין, המפגינה התנהגות חתולית למהדרין.

אבל האמת מאחורי התמונות מעט פחות משעשעת. מטילדה סובלת ממחלה נדירה שגרמה לעיניה להתנפח ולנוע ממקומן. מחלה זו כבר גרמה לה להתעוור, ואחותה הסובלת מאותה הבעיה נדרשה לעבור ניתוח קשה ממנו כמעט לא הצליחה להתאושש. בינתיים עושה רושם כי התפתחות המחלה איטית יותר במקרה של מטילדה, וייתכן כי לא תזדקק לניתוח דומה.

לכל מקרה שלא יקרה, משפחתה של החתולה כבר הקימה עבורה עמוד באתר מימון ההמונים GoFundMe לצורך גיוס כספים עבור הניתוח וטיפולים רפואיים נוספים. בוודאי תשמחו לדעת שהסכום המלא הנדרש לניתוח (2,500 דולרים) כבר גויס והקמפיין הסתיים. אם כי זה לא הפריע לגולשים נדיבים להמשיך ולתרום בכדי לשפר את רווחת חייה של החתולה המיוחדת הזו.

html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully