וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרימו את הראש: סימסה בהליכה ונתקעה עם הרגל בביוב

אילן גלר

23.6.2015 / 8:01

אם יש משהו אחד שאפשר ללמוד מהמקרה הזה הוא לא לסמס בהליכה ברחוב. ואם בכל זאת אתם עושים את זה, תשתדלו לא להיתקע בפתח ניקוז ולהפוך לבדיחה ויראלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
45 דקות בלי לסמס./מערכת וואלה!, צילום מסך

הצהובון הבריטי DailyStar מפרסם תמונות שעשויות להציל את חייכם - או לפחות לשכנע אתכם להפסיק לשלוח הודעות בסמארטפון תוך כדי הליכה. לפי הדיווחים ברשת (שאמינותם מוטלת בספק), האירוע התרחש בעיר מיאניאנג שבסין כשאישה צעירה שהלכה ברחוב תוך כדי שימוש בסמארטפון החליקה ונפלה דרך פתח ניקוז.

הנערה לא הצליחה לצאת מסורגי הפתח בכוחות עצמה, וגם עוברי האורח לא הצליחו לסייע למרות ניסיונותיהם הרבים. בסופו של דבר המתינה המסמסת המסכנה עם הרגל בביוב במשך 45 דקות עד בואו של צוות כיבוי האש, שניסר את הפתח וחילץ אותה. לפי הדיווח, הנערה לא סבלה מפציעות קשות ולאחר כמה דקות המשיכה בדרכה מבלי שיהיה צורך לפנות אותה לבית החולים.

"היא הייתה בעיקר נבוכה מכל העניין", מתאר צלם התמונות ג'ון ניו. "היא כיסתה את פניה בידיה כשאנשים התגודדו סביבה והיה ברור שהיא לא רוצה להיות שם". המסקנה ברורה: רוצים להימנע מסיטואציות מביישות ומסוכנות בפוטנציה? השתדלו להסתכל לאן אתם הולכים; קבוצת הוואטסאפ המשפחתית תשרוד עוד כמה דקות בלי התגובה שלכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה לכם שהיא למדה את הלקח?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully