וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כובש את הרשת במזרח: מוכר הטופו החתיך בטאיוואן

אילן גלר

24.6.2015 / 6:46

מול דוכן טופו קטן אחד בעיר טאיפיי משתרע, לפי הדיווחים, תור ארוך בצורה לא פרופורציונלית שמורכב בעיקר מנשים. את כמות התמונות של המוכר בדוכן, שהועלו לרשת, כבר הפסיקו לספור ממזמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה קילו טופו הוא יכול לדחוס?/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבתם שרק גברים עשויים לקבל החלטות שטחיות המבוססות בעיקר על מראה חיצוני? קבלו את ההוכחה, מהצד השני של העולם, שזה לא ממש מדויק. דוכן טופו בעיר טאיפיי, בירת טאיוואן, זכה לאחרונה לפופולריות אדירה בעולם האמיתי וגם ברשת. לפי הדיווחים, מול הדוכן משתרך לאורך כל שעות היום תור ארוך, המורכב בעיקר מנשים נלהבות, ואינספור תמונות ושיתופים של תמונותיו מציפות את אינסטגרם ופייסבוק.

ומדוע כולם מתלהבים כל כך מהדוכן הקטן הזה? על טעמו של הטופו הנמכר בו לא שמענו דבר, אך שמו של המוכר בדוכן יצא למרחוק. מתברר שלפחות בסטנדרטים המקומיים מדובר בחתיך הורס, שתואר על ידי אחת ממעריצותיו כ-"האדם המתאים ביותר להופיע במגזין אופנה מאשר בדוכן בשוק".

זהותו של העובד בדוכן לא פורסמה ברבים, אם כי הסברה הפופולרית היא שמדובר בבנו של בעלי הדוכן, באופן לא מפתיע. הפרסום הנרחב העניק לו מעמד של סלב ממש, וסביר להניח כי בעתיד הקרוב נזכה לראות גם סרטוני יוטיוב בהם יתארח בתכניות הטלוויזיה המקומיות. נקווה רק שלא מדובר בסוג של קמפיין ויראלי, ופרנסתו העיקרית של הצעיר היא באמת בישול ומכירה של טופו בדוכן נידח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה מה שמוסיף מליחות לטופו?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התור לא נגמר./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully