וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לא רשת: משתמשי אפליקציית NBA חשופים לפריצה

24.6.2015 / 7:09

הפרצה שהתגלתה עלולה לחשוף שמות משתמשים וסיסמאות של משתמשים הצופים בשידורים חיים ומחוברים ל-WiFi. והיא רק אחת ממאה אפליקציות שהסכנה הזו קיימת בהן

צילום מסך

לאחר מחדל הגלקסי הגדול, כעת מגיעות עוד בשורות רעות למשתמשי אנדרואיד. מומחי אבטחה זיהו יותר מ-100 אפליקציות בגוגל פליי, המסכנות את פרטי הכניסה האישיים שלכם ועלולות לחשוף אותם לגורמים עוינים. חמור מכך - לא נראה שזה הולך להשתנות בקרוב.

פרצת ה-HTTPS שזוהתה עלולה לחשוף שמות משתמשים וסיסמאות, היות והעברת המידע באפליקציות הבעייתיות אינה מוצפנת בהצלחה, או בכלל לא מוצפנות, לפי בדיקת AppBugs – שפיתחה אפליקציה לזיהוי האם מותקנות אפליקציות מסוכנות או חשופות לפריצה על גבי מכשירכם.

חובבי כדורסל ישראליים המשתמשים בשירות המקוון ואפליקציית ה-NBA הרשמית בתשלום, לצורך צפייה בשידורים ישירים למשל, עשויים לחשוף את פרטי הגישה שלהם לשירות לכל מי שמחובר לאותו WiFi, כפי שמוצג בסרטון.

שירותים נוספים, שנחשפו כבלתי מאובטחים כוללים את אפליקצית Pizza Hut האמריקנית, שירות הדייטינג Match.com ועוד. כדי לבדוק אם אחת מהאפליקציות הסוררות מותקנות על מכשירכם תוכלו להיעזר באפליקציה של AppBugs המצויה כעת בשלב בטא אך זמינה להורדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully