וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומת "גילוי העריות" של טריומף הדהימה את הגולשים

24.6.2015 / 6:55

חברת ההלבשה התחתונה הגלובלית רצתה לפנק את לקוחותיה עם הנחה מיוחדת ליום האב, אבל הפרסומאים בסרי לנקה שיבשו את המסר בצורה כל כך הזויה שהם הצליחו להקים חצי מהאינטרנט על הרגליים האחוריות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
15 אחוזי הנחה. לבנות שרוצות לפנק את אבא?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לנשים ... שרוצות לפנק את אבא" - זה הסלוגן שהתנוסס על הפרסומת למותג ההלבשה התחתונה "טריומף" והצליח להוציא את הגולשים מדעתם.

הפרסומת, שהופיעה בעיתון "ציקלון היום" בסרי לנקה, זכתה לחיים מחודשים ברשת לאחר שצילום שלה החל להיות משותף במהירות, ובזעם מהול בתדהמה, ברשתות החברתיות ברחבי העולם. הגולשים ההמומים לא ממש הבינו למי פונה הסלוגן הזה ולמה החברה מעודדת, מה שאפשר רק לתאר, כיחסים לא נורמליים בתוך המשפחה.

הפרסומת הזו הוכנה במיוחד עבור יום האב, שצוין השנה בתאריך 21 ביוני וכונתה סוטה, מעוותת ומגעילה על ידי רוב הגולשים שהפיצו אותה.

החברה פרסמה התנצלות מפורטת בעמוד הפייסבוק המקומי שלה והסבירה שמדובר בטעות אנוש וכי הפרסומאים לא ממש הצליחו לתרגם את ערכי החברה למילים. אתם יודעים, מה שמשלמים להם לעשות. "מעולם לא רצינו לפגוע או להעליב אף אחד", נכתב בהתנצלות. "החברה מחויבת לערכים של כבוד כלפי נשים והגברת הביטחון העצמי של נשים. בעתיד נקפיד לוודא שהמסרים שלנו עוברים כמו שצריך. תודה לכם על ההבנה".

ההתנצלות הרשמית

Dear customers, on Saturday 20th of June, The Ceylon Today carried a Triumph advertisement promoting an offer for a '...

Posted by Triumph International Sri Lanka on Monday, June 22, 2015
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully