וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה החינוכית vs עיריית ת"א: הסכסוך הכי מצחיק עכשיו בפייסבוק

24.6.2015 / 12:22

מם הומוריסטי שפורסם בעמוד הפייסבוק של חינוכית 23, נגד אירועי הלילה הלבן, גרר תגובה משעשעת במיוחד מעמוד הפייסבוק הרשמי של עיריית תל אביב ומרון חולדאי עצמו. חילופי הדברים הקורעים עדיין בעיצומם בפיד הקרוב אליכם

אתר רשמי

עמוד הפייסבוק של חינוכית 23 הפך כבר ממזמן לפנינת פייסבוק אמיתית. מנהליו מגיבים לענייני השעה בהומור והיציאה האחרונה שלהם הצליחה להצית דו-קרב משעשע במיוחד מול עיריית תל אביב לקראת אירועי הלילה הלבן.

מם שפורסם אתמול, ומציג את ליאורה (ריבלין) מקרובים קרובים עם הכיתוב: "שוב רוטשילד יהיה מלא בחוב"תים", הפך לוויראלי וזכה באופן מפתיע לתגובות הומוריסטיות ופחות נעלבות.

"שלום ליאורה, לילה לבן אירופה אכן מושך קהלים מכל רחבי הארץ וכולם ברוכים בבואם לתל-אביב-יפו, ליהנות משלל אירועי התרבות והאמנות הפתוחים לקהל הרחב במרחב הציבורי", נכתב בתגובה לפוסט של החינוכית על ידי העמוד הרשמי של העירייה.. "אם לא טוב לך ברוטשילד, את יכולה ללכת לראות סרט בדרייב-אין, נשארו מקומות פנויים בהקרנה של 2:00".

הפוסט הזה זכה גם לתגובה מהירה של החינוכית, ואפשר רק לקוות שמדובר בהתנהלות ספונטנית המאפיינת כל כך את החיים בפייסבוק ולא במהלך שיווקי מתוכנן. "שלום לעיריית תל-אביב-יפו", נכתב. "לא הותרתם לי ברירה אלא לכתוב לכם על גבי העמוד ואני דורשת לקבל הבהרות עוד היום. במכתב שנשלח לעירייה בתאריך 22.6.2015, סימוכין א/ויטק901, ביקשתי לבטל לאלתר את 'דלישואו', האירוע הרועש שמתוכנן להתקיים ברחוב ויטק (המכונה גם רוטשילד משום-מה) במסגרת הלילה הלבן בחמישי הקרוב. עד היום לא נעניתי, יורם עם לחץ דם בשמיים והדיירים זועמים על כך שהרחוב הפסטורלי שלהם עומד להיות מופקע לטובת הנאות ושעשועים. **אם לא איענה בשעה הקרובה, איאלץ לפתוח במחאת פייסבוק**".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בבקשה להעביר לראש העיר בדחיפות - מצבו הבריאותי של יורם מחריף

Posted by ‎חינוכית 23‎ on Wednesday, June 24, 2015

תושבי ויטק 9 היקרים, לאור מחאתכם, אנחנו מביאים את תגובת ראש העירייה רון חולדאי ומפצירים בכם לשנות גישה ולהצטרף אלינו לחגיגות בלילה לבן!

Posted by ‎עיריית תל-אביב-יפו‎ on Wednesday, June 24, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully