וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיין חדש הגיע לעולם: נקודה מסריח

אילן גלר

25.6.2015 / 6:03

אל סיומות כתובות האינטרנט המוכרות כמו .com, .org, .co.il ואחרים מצטרפת הסיומת .sucks ויש כבר מי שחושש שישתמשו בכתובת החדשה כדי לנגח חברות מסחריות ומפורסמים. הרי לא הייתם רוצים שמישהו יתפעל אתר שכתובתו למשל apple.sucks

אילוסטרציה. ShutterStock
יהיה ביקוש?/ShutterStock

השבוע הצטרפה לרשימת שמות הדומיין המאושרים לשימוש באינטרנט סיומת נוספת, לצידן של כתובות הדוט קום, org או co.il המוכרות. הסיומת החדשה היא נקודה מסריח (sucks.), ולטענת חברת Vox Populi שהבטיחה לעצמה את כל הזכויות לרישום אתרים תחת כתובת זו, היא צפויה לשמש אתרי מחאה קולניים כנגד תופעות שליליות שמעוררות את זעם הקהילה המקוונת.

אולם לפי דיווח בעיתון הבריטי The Register, החברה כבר מיהרה לנצל את מעמדה בכדי לאיים על מותגים גדולים באופן עקיף - תוך שימוש ברמיזות בסגנון "זה יהיה ממש נורא אם מישהו יספיק לרשום את המותג שלכם תחת סיומת 'מסריח' לפניכם". בהחלט אפשר לחשוב על תסריט שבו שונאי אפל מקימים אתר המזלזל במוצרי החברה תחת הכתובת apple.sucks, לדוגמה.

Vox Populi דוחה את הטענות הללו וטוענת כי כוונתה היא לסייע לארגוני צרכנים ולא לעודד השמצה של מותגים מסחריים. החברה אף מבטיחה לסבסד את עלות ההרשמה עבור נציגי מטרות שיראו לה ראויות לתמיכה. נכון לרגע זה, בכל אופן, עדיין לא ידוע על רכישת אפילו כתובת אחת בסיומת החדשה והשערורייתית.

  • עוד באותו נושא:
  • דומיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully