וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל נפטרת מכפתור הבית האייקוני באייפון

אילן גלר

25.6.2015 / 6:09

כשמדמיינים אייפון, הדבר הראשון שעולה לראש זה המסך המרובע והכפתור הבודד העגול תחתיו. אך העיצוב הזה, שמאפיין כל כך את כל דגמי הטלפונים החכמים של אפל שהושקו עד היום, כנראה עומד להשתנות

אייפון. ShutterStock
הכפתור המוכר והאהוב לא יישאר שם לנצח./ShutterStock

מכשיר האייפון של אפל זכה לכמה שינויי עיצוב משמעותיים לאורך השנים, אך פרט אחד שנותר כמעט זהה מהאייפון הראשון ועד האייפון 6 העדכני הוא כפתור הבית העגול, הממוקם מתחת המסך. לפי דיווח באתר חדשות הטכנולוגיה הטאיוואני Digitimes, שהצליח בעבר להביא כמה סקופים משמעותיים על מוצריה של אפל, החברה משקיעה כעת מאמץ רב בהעלמתו של הכפתור המוכר ממכשיריה בעתיד.

במקומו של הכפתור הוותיק, מתכננת אפל לשלב את סורק טביעות האצבע שלה (Touch ID) כחלק מהמסך. כך ניתן יהיה להפעיל ולכבות את המכשיר ללא צורך בכפתור פיזי. ברמה העיצובית, הטכנולוגיה החדשה תאפשר לצמצם את מסגרת האייפון ולהגדיל את המסך. כמו כן, אין סיבה שהטכנולוגיה לא תהיה רלוונטית גם לדגמי האייפד השונים, הצפויים לעבור שדרוג דומה בהמשך הדרך.

מתי בדיוק כל זה יקרה? בטוח שלא בקרוב. השנה צפויה אפל להציג שדרוג מינורי בלבד לאייפון בדמות דגם 6S שיביא עמו שדרוגי חומרה נדרשים אך לא שינוי עיצוב משמעותי. המועד הראשון האפשרי להצגתו של העיצוב נטול הכפתור הפיזי יהיה סוף השנה הבאה בדגם האייפון 7, אם כי ייתכן בהחלט שגם אז לא יהיה עדיין הפיתוח החדש מוכן לשיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully