וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: גוגל סטריט וויו לוקח אתכם לטיפוס על הר

אילן גלר

25.6.2015 / 11:15

פסגת ההר "אל קפיטן" נכבשה על ידי מצלמות ענקית החיפוש וכעת כל גולש יכול לחזות בלחיצת עכבר בנופים המרהיבים של בשמורת הטבע יוסמטי שבקליפורניה. במקרה הם בחרו בהר שעל שמו נקראת מערכת ההפעלה החדשה של אפל?

אתר רשמי

לאחר שפרסמה תצלומי נסיעה ברחובותיהן של כמעט כל הערים הגדולות בעולם (כולל ישראל), אינספור אתרי תיירות מוכרים, ואפילו דיסנילנד, מציגה גוגל יעד חדש ואקסטרימי במיוחד בו תוכלו לבקר באופן ווירטואלי דרך שירות סטריט וויו - פסגת ההר "אל קפיטן" שבשמורת הטבע יוסמטי בקליפורניה.

לצורך הצילום הייחודי, גייסה גוגל צוות של שלושה מטפסי הרים מנוסים; לכל אחד מהם הוצמדה מערכת המצלמות הייחודית של החברה, שתיעדה את תהליך הטיפוס עד לפסגה. בתמונות תוכלו לראות גם את המטפסים עצמם, שלא כמו ברוב תמונות סטריט וויו בהן פני הולכי הרגל מטושטשים. גוגל העלתה גם עמוד ובו פרטים על שמורת הטבע ואפילו טיפים ראשוניים לאלו המתכננים לטפס על ההר המרשים בעצמם.

אנקדוטה משעשעת, ממנה אתרי הטכנולוגיה ברחבי העולם התקשו להתעלם, היא כי מכל פסגות ההרים בעולם בחרה גוגל דווקא בזו שעל שמה מכונה מערכת ההפעלה העתידית של מחשבי אפל. סביר להניח, עם זאת, כי לא מדובר בעקיצה מתוחכמת אלא בפרויקט שתוכנן חודשים רבים מראש והרבה לפני ההכרזה על מערכת ההפעלה החדשה של מק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully