וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש בענן: 5 כלים חינמיים אונליין ששווה לכם להכיר

26.6.2015 / 6:36

יש לא מעט שירותים מקוונים ברמה גבוהה - בחרנו עבורכם חמישה שלא רק יחסכו לכם את הצורך בהורדה או התקנה של תוכנות כבדות, אלא גם יאפשרו לכם להמשיך וליהנות מהן מכל מחשב, בכל מקום ובכל זמן

צילום מסך

אם בעבר הרחוק, כשעוד ציירנו על קירות המערה, תמיד נדרשנו להתקין תוכנות על המחשב ישירות, נראה שהיום הדפדפן הופך לכלי העבודה העיקרי הדרוש לנו. יותר ויותר שירותים הופכים זמינים ברשת ומאפשרים לנו עבודה רציפה וטובה יותר כמעט מכל מקום - וללא צורך בהתקנות מסורבלות שמאטות את הלפטופ.

Pixlr

העורך הגרפי מבית Autodesk מגיע בשתי גרסאות מקוונות: Pixlr Editor ו-Pixlr Express. ה-Editor מזכיר, ולא במקרה, את ממשק פוטושופ האלמותי ומציע מבחר מרשים של כלי עיצוב תמונה עם שלל אפשרויות עיבוד גרפי ובהן עבודה בשכבות, החלפת צבעים ואובייקטים, הוספת אלמנטים, צביעה, מסגרות, סטיקרים ועוד.

בחירה בגרסת ה-Express תתאים למצבים בהם תרצו לבצע תוספות קלילות יותר אבל היא עדיין עשירה מאוד באפשרויות כמו הוספה של טקסט לממים, הוספת אפקטים קלים, מסגרות ועוד פעולות עריכת תמונה בסיסיות יותר.

Magisto

לא רק שאנחנו מצלמים יותר תמונות מאי פעם, היכולת שלנו לתעד רגעים בווידאו - שהייתה פעם שמורה לבעלי ממון ומסרטות יקרות - גדולה מתמיד גם כן. אבל בעידן בו אנחנו מצלמים כל פריים תשע פעמים, כי אנחנו יכולים, בפועל אנחנו פשוט צוברים אלפי קבצי מדיה שצוברים אבק בסמארטפון או במחשב. במקרים האלה, תוכנות כמו Magisto מתגלות כשימושיות במיוחד.

עורך הווידאו המקוון Magisto (סטארט-אפ ישראלי כשר, אגב) קיים גם בגרסה להורדה לצד הגרסה המקוונת, ויאפשר לכם לערוך סרטונים ותמונות ששמרתם במחשבכם. תוכלו לערוך סרטונים באופן ידני, על ידי בחירת הקבצים הרצויים, אבל אם תרצו ניתן גם להיעזר באלגוריתם החדשני של התוכנה, שירכיב עבורכם סרטון קצר ומעוצב, ממיטב הרגעים האישיים שלכם, באורך אידיאלי להפצה ברשת. בין היתר תוכלו לשלב בסרטון גם תוכן שאחסנתם בענן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סטודנטית שוכבת ולומדת בחוף הים. ShutterStock
חינם ובקלות מכל מקום./ShutterStock

Virustotal

אנטי-וירוס ותוכנות בטיחות רשת שונות הן מההתקנות ההכרחיות לכל מחשב ביתי או משרדי, גם בימינו, אך הרשת מציעה כמה כלים מקוונים, הסורקים מרחוק את התוכן ומציעים כלי אבטחה לא פחות טובים משל תוכנות מקומיות.

Virustotal הוא שירות מקוון חינמי מומלץ במיוחד, שמנתח קבצים וכתובת אינטרנט חשודות, ומאפשר איתור זריז של וירוסים, רוגלות, סוסים טרויאנים ושאר תולעים וקודים זדוניים ובלתי רצויים. כדי לבצע את הבדיקה פשוט היכנסו לאתר ובחרו בין האפשרות להעלות קובץ לבדיקה (עד 128MB) או כתובת URL כדי לבדוק האם אתר מסוים בטיחותי ואמין לגלישה.

Skype

בסוף השנה שעברה הודיעה סקייפ על מהפכה קטנה בדמות גרסת ווב מקוונת לתוכנת הווידאו צ'ט הפופולרית שלה, שתאפשר לנהל שיחות וידאו ולשלוח הודעות טקסט ישירות מהדפדפן.

כעת הפכה סקייפ זמינה לזמינה בדפדפן ולמעשה לכל פלטפורמה קיימת או עתידית המאפשרת גלישה באינטרנט. פירוש הדבר הוא הנגשת השירות גם למחשבים ציבוריים, במקומות כמו מוסדות לימוד, מקומות עבודה ויתר מסגרות שנוטות לא לאפשר התקנת תוכנה על ידי משתמשים אקראיים.

כדי להשתמש בשירות המקוון פשוט היכנסו עם השם והסיסמה שלכם לשירות בעמוד הכניסה באתר סקייפ.

Office Online

יישומי האופיס של מיקרוסופט הפכו לכלי העבודה הנפוצים בעולם וכעת הם מוצעים גם בגרסה עננית-מקוונת לנוחיותכם, לצד שירותים כמו גוגל דוקס, שבבירור לקחו השראה מחבילת התוכנות הקלאסית של מיקרוסופט.

Office Online מציעה שירותי ענן הכוללים את מיטב מוצרי החבילה אליהם התרגלנו ובהם Word, Excel, PowerPoint ועוד. השירות המקוון מציע גישה מכל מקום בעולם גם לדואר אלקטרוני בתוכנת ה-Outlook המקוונת, מסמכים, אנשי קשר ולוחות שנה.

כאמור, שימושיות דומה תוכלו למצוא בחבילת יישומי Google Docs, שמציעה ורסיה קרובה מאוד למקור אבל מי שעדיין מעדיף את החלונות המוכרים מוזמן לנסות גם את השירות הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully