וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלקסי הבא של סמסונג יהיה המכשיר הדק ביותר עד כה

אילן גלר

26.6.2015 / 7:00

לרוע המזל, שאר המספרים במפרט שנחשף לא מרשימים במיוחד: המעבד שלו חלש ביחס למכשירי פרימיום של היום, הרזולוציה שלו תהיה כמחצית מזו של הגלקסי S6 ויהיה לו מקום אחסון של 16 ג'יגה בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי דק עד היום./מערכת וואלה!, צילום מסך

הדגם הבא בסדרת הגלקסי הפופולרית של סמסונג נחשף על ידי משרד התקשורת הסיני, שנתבקש לאשר אותו לשיווק במדינה ובחר שלא לשמור לעצמו את נתוני המפרט. לפי המספרים, ה-Galaxy A8 החדש עומד להיות המכשיר הדק ביותר שסמסונג ייצרה אי-פעם - בעובי של 5.9 מילימטרים. לצורך השוואה, עוביו של הגלקסי S6 עומד על 6.8 מילימטרים והאייפון 6 של אפל על 6.9 מילימטרים.

לרוע המזל, שאר הנתונים הנחשפים במפרט אינם כה מרשימים. ה-A8 מצויד במסך בגודל 5.7 אינצ' ובאיכות HD מלא "בלבד" (הרזולוציה של ה-S6 כפולה, בהשוואה). יהיה לו מעבד Snapdragon 615 חלש יחסית למכשירי הדגל של היום, ו-16 ג'יגה זיכרון. לפיכך, הוא צפוי לזכות לתמחור של מכשיר ביניים, אם סמסונג אכן תבחר להשיק אותו גם מחוץ לסין.

עם זאת, הטכנולוגיה שפותחה עבור ייצורו של המכשיר החדש בוודאי תבוא לידי ביטוי גם בדגמים אחרים מתוצרת סמסונג, כך שלא נתפלא לראות גם מכשיר דגל דקיק יוקרתי יותר, מתוצרת החברה, שיוכרז לפני סוף השנה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully