וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחיץ: אייפון 6 התפוצץ באמצע שיחה

אילן גלר

28.6.2015 / 5:48

עדיין לא ברור בדיוק מה גרם לסמארטפון החדש של קישאן ידאב ההודי להתחמם ולהתפוצץ, אבל אין ספק שאם הטלפון היה נשאר ליד האוזן, כשזה קרה, התוצאה הייתה הרבה יותר חמורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסך נשבר לרסיסים מעוצמת הפיצוץ./מערכת וואלה!, צילום מסך

המסעדן ההודי, קישאן ידאב, הספיק ליהנות ממכשיר האייפון 6 החדש שלו בסך הכל יומיים בטרם התרחש המקרה שהעלה אותו לכותרות. במהלך שיחת טלפון רגילה, החל המכשיר להעלות עשן ואף לשחרר גיצי אש. לאחר שהסמארטפון של אפל התחמם באופן קיצוני, השליך אותו קישאן מיד לרצפה - שם הוא התפוצץ ברעש גדול. אתם יכולים בוודאי להבין שאילולא תגובתו המהירה, היה עשוי ידאב לסיים את היום עם פצעים כואבים בפניו, או גרוע מכך.

"הטלפון התפוצץ תוך כמה שניות", סיפר קישאן בריאיון. "כשזרקתי את המכשיר על הרצפה, השיחה הייתה עדיין פעילה והסוללה עמדה על כ-70 אחוזים".

מיד לאחר המקרה, דיווח קישאן על הפיצוץ למשטרה ולנציגי חברת אפל. אלו ביקשו ממנו להעביר את המכשיר לבדיקה, ונכון לעכשיו עדיין לא סיפקו הסבר להתנהגות המפתיעה של המכשיר. מניסיון העבר, תאונות מעין אלו קשורות בדרך כלל לפעולת הסוללה, וייתכן שגם הפעם מדובר בתקלה שגרמה לטמפרטורות לעלות לרמה קיצוניות. אין כמובן המלצה גורפת מצד אפל שלא להשתמש במכשירי אייפון בימי חמסין, וישנה אפשרות שמדובר בכלל בתקלה שגרמה לסוללה להתחמם בלי שליטה.

מקרים אחרים שבהם סמארטפונים התפוצצו הסתיימו באופן הרבה יותר מצער. בחודש אוקטובר האחרון נשלח אמריקני לבית החולים לטיפול בכוויות מדרגה שנייה לאחר התפוצצות מכשיר אייפון 6, ואילו בחודש יולי שנה נפצעה ילדה בת 13 מפיצוץ מכשיר גלקסי S4 שהיא הניחה מתחת לכרית.

וככה זה נראה מהצד השני:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully