וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כנראה הדבר הכי חמוד שתראו היום ברשת

28.6.2015 / 13:12

קרוזו הדשהאונד לא סתם הפך לכוכב רשת, אבל מי שפקפק במעמדו עד היום לא יכול כבר להישאר אדיש לעוצמת החמידות שלו בסרטון האחרון. ככה זה כשמשלבים תחפושות מיניונים קטנטנה לכלב מלא שמחת חיים

צילום מסך

מי שחשב שהאינטרנט שייך לחתולים זכה בסוף השבוע לגלות את עוצמת החמידות של שני הכלבלבים המחופשים למיניונים. קרוזו, כלב הדשהאונד, שהפך לכוכב רשת וצבר פופולריות בזכות התחפושות, שבעליו מלביש עליו, רוכב כעת על גל האהדה ומצליח לסחוט אפילו את בלוטות הרגש של הציניים שבגולשים.

לערוץ היוטיוב של קרוזו יש יותר מ-26,000 עוקבים, ואם גם אתם לא יכולים כבר לחכות ליציאת הסרט "מיניונים" בחודש הבא, אתם מוזמנים להצטרף אליהם. או לפחות לצעוק "בננה!" בכל פעם שקרוזו קופץ על המצלמה.

לצורך הסרטון גויס אפילו אחד מחבריו (דשהאונד חמוד במיוחד בפני עצמו) ושניהם מצליחים לגרום לתחפושת הזו לעבוד מעבר לכל הציפיות. כל קפיצה או כשכוש בזנב יגררו תגובה מיידית שנעה על הציר שבין "אווווו" ל-"איזה מתוקים!".

הסרטון פורסם לפני כיומיים וכבר צבר כחצי מיליון צפיות בעמוד הרשמי, וזה מבלי לספור את כל העותקים שגולשים הורידו ופרסמו בעצמם. ואם מציצים בנתוני הסרטונים האחרים בעמוד של קרוזו ניתן להניח שסרטון המיניונים יעקוף בקלות את רף מיליון הצפיות בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully