וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון הוויראלי המבחיל של השבוע: חיצי נארף דבוקים לעיניים. צפו

29.6.2015 / 13:26

רובי נארף, היורים חיצי ספוג רכים, הפכו לפופולריים בשנים האחרונות. חובבים רבים של המשחק תוהים למה ניתן להדביק את החיצים וכעת הם זכו לתשובה חד-משמעית ומחרידה כאחד - הם נדבקים אפילו לגלגלי העיניים

יוטיוב

האם חיצי נארף, המוכרים מרובי החיצים הספוגיים הרכים, נדבקים להכול, כולל לגלגלי העיניים שלנו? השאלה המחרידה הזו הטרידה את מנוחתו של צ'ארלס טיטיין האמריקני הצעיר, שהחליט לבחון את הנושא בצורה אמפירית ופרסם את הניסוי מעורר החלחלה ביוטיוב.

הצעיר תושב איידהו זכה לתגובות רבות ברשת, רובן התמקדו בטמטום שלו ושל הניסוי, שארך בסך הכול 18 שניות אבל ייצרב במוחכם כנראה קצת יותר זמן. טיטיין אמנם לא דיווח על פציעות מצדו, אך נראה שיש הסכמה בקרב הגולשים שהוא היה יכול בקלות להזיק לעיניו.

"בתור אופטימטריסט אני נקרע", כתב אחד המגיבים. "הסרטון הזה הוא הדגמה מעולה לאופן בו העיניים שלנו זזות אבל מצד שני אם עוד אנשים יעשו את זה אנחנו כנראה נפגש אחרי שהם יקרעו לעצמם בטעות רקמות בעין".

הסרטון הזה בעיקר מוכיח כמה רחוק אנשים מוכנים ללכת כדי להעביר את הזמן ולזכות במעט פרסום ברשת. מצד שני, אם לא היו אנשים כאלה בעולם כנראה שיוטיוב היה הופך למקום הרבה יותר משעמם.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully