וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את טינדוג - האפליקציה שתמצא לכלב שלכם חברים חדשים

30.6.2015 / 6:40

מוצאים עצמכם לבד עם הכלב בגינה ולא מבינים לאן כולם נעלמו? אפליקציית הטינדר לכלבים תסייע לכם למצוא פליי-דייט לחברכם הטוב ביותר

מערכת וואלה!

אם הכלב שלכם סובל מבדידות, וממש זקוק לחברה חדשה, יש לנו את הפיתרון המושלם עבורכם - טינדוג! כפי שאפשר להבין משמה, מדובר באפליקציה המושלמת להכרויות של כלבים. היא עובדת בדיוק כמו הטינדר המוכר רק שהפעם לא תמצאו דייט קרוב אלא חבר על ארבע למשחק.

כל מה שצריך לעשות זה להירשם ולהעלות בשמו של הכלב שלכם תמונה ופרטים אישיים, כמו גינה אהובה וסוגי משחק מועדפים. המנויים לאפליקציה גוללים ומחפשים התאמה לכלב שלהם באזור הרצוי. מצאתם התאמה? אתם יכולים לשלוח הודעה לבעלים ולקבוע פליי-דייט.

ואם חשבתם שאתם יכולים להתחיל ככה עם הבעלים של הכלבים, אז תשכחו מזה! האפליקציה מיועדת לכלבים בלבד וניתן לדווח בה על בעלים סוררים, המנסים לנצל אותה. מי שייתפס מארגן לעצמו דייטים צפוי להיות מורחק מהשירות. אז יאללה, קחו את הכלב, צאו לגינה ואולי גם תמצאו חברים חדשים.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully