וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לגבריות: משחק הרשת שיגריל לכם איבר מין חדש

אילן גלר

30.6.2015 / 7:43

משחק התפקידים המקוון הפופולרי Rust התחדש בפיצ'ר שרבים מהשחקנים בטוח יתנגדו לו. כל שחקן חדש, שנוחת עירום בעולם המשחק, זוכה בפין בגודל ובצורה שונים, הנקבע רנדומלית ולא ניתן לשינוי

צילום מסך

Rust הוא שמו של משחק הישרדות מרובה משתתפים, השם דגש מיוחד על ריאליזם ואיזון מדויק בין יכולותיהם ותפקידיהם של כל השחקנים. לצורך כך, אימץ המשחק לפני כמה חודשים מדיניות ייחודית - כל מצטרף חדש זוכה לגוף המוגרל עבורו באופן אקראי, ומוצמד לחשבון המשתמש שלו בלי שום אפשרות לשינוי או מחיקה.

הגוף עשוי להיות לבן או כהה עור, גבוה או נמוך, בעל מבנה מלא או אתלטי, גבר או אישה. למשתמש אין כל אפשרות בחירה בנושא, והפיצ'ר האחרון שנוסף מצליח לעורר התנגדות עזה יותר מכל שאר המאפיינים הפיזיולוגיים.

השבוע התעדכן המשחק בחידוש נוסף; אם הגוף שהוגרל עבורכם בעת ההרשמה למשחק הוא גוף גברי, תוגרל עבורכם באופן אקראי גם תכונה פיזיולוגית נוספת - פין. אורכו ומראהו המדויק יקבע רנדומלית מתוך מבחר רחב של אפשרויות שונות, וגם אלו אינן ניתנות לשינוי או השפעה חיצונית. השחקן יאלץ ללמוד לחיות עם מה שקיבל, בדיוק כמו בחיים האמיתיים.

העדכון הבא של Rust אמור לכלול תכונה דומה גם עבור המודל הנשי במשחק. המפתחים מבטיחים כבר עתה כי אין בכוונתם להתייחס לנשים כאובייקט מיני בלבד, ולפיכך האיברים השונים יגיעו בצורות וגדלים שונים, ויהיו ריאליסטיים. זאת בניגוד למקובל בעולם משחקי המחשב, שמציג בעיקר נשים דקיקות המתברכות בחזה עצום, שבעולם שלנו היה אמור לרתק אותן לכיסא גלגלים עוד בטרם סיום גיל ההתבגרות.

RUST. מתוך המשחק, צילום מסך
היי, למה אני בלי מכנסיים?! (צילום מסך מתוך המשחק)/צילום מסך, מתוך המשחק
  • עוד באותו נושא:
  • משחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully